جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست گردشگری سفر به شهر درختان طلایی ایران

گردشگری

سفر به شهر درختان طلایی ایران

6 چنار پیر کمر بسته در شهر سرکان واقع در استان همدان واقع شده است.

LTB - JuzsportsShops | IetpShops - nike zoom kobe v 2009 black friday sale today 2016 - Buy Online - pendleton x nike air max lunar1 2017 schedule 2018 for Women & Men

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،  6 اصله درخت چنار کمر بسته به صورت مدور در کنار هم روئیده شده و طول محیط تنه هر یک از پنج اصله هفت متر و یکی از آنها پنج متر است و با ساقه‌ای بلند سربه فلک کشیده‌اند و وجود این درخت‌ها در کنار یکدیگر زیبایی این درختان را دو چندان کرده است. برخی بر این باورند که در زیر زمین این درختان منتهی به یک ریشه بوده و در واقع چیزی که روی زمین است شاخه‌های این درختان است.

در اطراف این درختان محوطه ای سرشار از درختان طلایی گردو وجود دارد که در تمامی منطقه سایه انداخته است و به این منطقه طراوت و تازگی بخشیده است. باغ‌های شخصی کمی پایین تر از این منطقه وجود دارد که تمامی محصولات باغ‌های آن گردو است.

13 فروردین هر سال این منطقه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان بوده و از فصل بهار تا پایان تابستان پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است.

سرکان از توابع شهرستان تویسرکان بوده که محصور بین دره‌های سرسبز و با صفاست و هوای دلپذیر و مطبوع این منطقه و وجود درختان کهنسال در خیابان‌های این شهر زیبایی شهر سرکان را چندین برابر کرده است و برای رسیدن به کمربسته باید از این خیابان‌های زیبا گذر کنیم.

توصیه می شود مسافرانی که به همدان سفر می‌کنند حتما از این شهر بازدید کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه