جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر هیات پزشکی ایران در راه کردستان عراق

خبر

هیات پزشکی ایران در راه کردستان عراق

ایرنا- یک هیات پزشکی از ایران متشکل از متخصصان و جراحان فردا یکشنبه برای مداوای پیشمرگه هایی که در جنگ با داعش زخمی شده اند، راهی کردستان عراق خواهد شد.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | 113 , BabylinoShops - nike wildwood acg for sale california area board Shadow Amethyst Ash CI0919 - nike air jordans future gold appraise list

عبدالله اکره ایی مدیرکل دفتر روابط حکومت اقلیم کردستان عراق با ایران امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل، افزود: هیات پزشکی ایران، فردا یکشنبه برای مداوای مجروحین نیروهای پیشمرگه در جنگ با تروریستهای تکفیری داعش، وارد سلیمانیه می شود.

وی توضیح داد: این تیم پزشکی 12 نفره در ادامه سفر تیم های پزشکی جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان عراق وارد استان سلیمانیه می شود و پزشکان ایرانی در طول اقامت خود به مدت یک هفته به مداوای مجروحین نبرد با داعش می پردازند.

به گفته این مقام کرد عراقی تیم مذکور از متخصصین رشته های مختلف پزشکی تشکیل شده و در مدت یک هفته اقامت بطور رایگان به مداوای نیروهای پیشمرگه که در نبرد با داعش مجروح شده اند خواهند پرداخت.

مدیر کل دفتر روابط حکومت اقلیم کردستان عراق با ایران ضمن تشکر از مقامات ایران اظهار داشت: این اقدامات تاثیر مثبتی بر روابط فیمابین خواهد داشت و ما قدردان ملت و دولت ایران هستیم.

ایران، به اذعان مقامات منطقه اقلیم کردستان عراق، در تابستان سال 93 با کمک به موقع خود از سقوط حتمی اربیل در برابر یورش داعش تروریستی جلوگیری کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه