پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بارش شدید تگرگ و باران در محور فیروزکوه

خبر

بارش شدید تگرگ و باران در محور فیروزکوه

فرمانده پلیس‌‌راه دماوند ـ فیروزکوه از ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهر تهران خبر داد و گفت: در محور فیروزکوه، بارش شدید تگرگ و باران گزارش شده است.

علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیک در محور فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران روان و به سمت شهر تهران نیمه‌سنگین است.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: از صبح امروز تا ساعت 24، تردد تریلر در این محور ممنوع است تا به تردد خودروهای سواری کمک شود و همچنین حادثه‌ای رخ ندهد.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند ـ فیروزکوه با بیان اینکه امروز حادثه جدی در این محور به وقوع نپیوسته است، افزود: شب گذشته در نزدیکی منطقه گیلاوند، یک دستگاه کامیون واژگون شد که مصدومان توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و اکنون اطلاعی در خصوص وضع سلامتی مصدومان این سانحه نداریم.

نیک‌روش تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران و تگرگ، تمام محور فیروزکوه لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود تا سرعت مجاز و حدفاصلی طولی با خودروی جلویی خود را رعایت کنند تا بر اثر لغزندگی دچار حادثه نشوند.

این مسئول بیان کرد: تمام نیروهای پلیس‌ راه در طول محور مستقر هستند و 14 دوربین هوشمند ثبت تخلف نیز تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید