یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آخرین وضعیت حسین دهلوی به روایت همسرش

خبر

آخرین وضعیت حسین دهلوی به روایت همسرش

حسین دهلوی - آهنگساز پیشکسوت و بنیانگذار ارکستر مضرابی - هم اکنون با اختلال حافظه مواجه شده است.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | New Balance 550 White Green - BB550WT1

سوسن اصلانی - همسر حسین دهلوی - درباره‌ وضعیت فعلی این هنرمند به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: حال همسرم از نظر جسمی نسبت به زمانی که در بیمارستان بستری شده بود بهتر است‌ اما از نظر حافظه وضعیت خیلی خوبی ندارد و با اختلال حواس مواجه شده است.

او ادامه داد: دهلوی توانایی انجام فعالیت‌های موسیقی را ندارد و فقط زمانی که بنده مشغول تمرین و ساز زدن هستم کنار من می‌نشیند و گاهی درست یا غلط راجع به کارم نظر می‌دهد.

اصلانی از ساخت فیلم مستند «حسین دهلوی» خبر داد و افزود: از سال‌ها پیش خانمی به نام رحیمی خانه‌ ما می‌آمد و بخشی از زندگی حسین دهلوی را به تصویر می‌کشید. اکنون ساخت این مستند به پایان رسیده و به زودی در خانه هنرمندان ایران پخش خواهد شد.

این هنرمند آهنگساز درباره فضای این فیلم مستند توضیح داد: خیلی در جریان کار قرار ندارم اما بخش‌های مختلف زندگی دهلوی از زوایای گوناگون تدوین شده است.

به گزارش ایسنا، چندی پیش قرار بود بزرگداشت حسین دهلوی در خانه هنرمندان ایران برگزار شود اما به دلیل همزمانی این برنامه با بزرگداشت زنده یاد حمید سمندریان برگزاری آن به تاریخ دیگری موکول شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید