شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پخش 25 فیلم‌سینمایی و تلویزیونی درآخر هفته

خبر

پخش 25 فیلم‌سینمایی و تلویزیونی درآخر هفته

شبکه‌های سیما برای روزهای آخر هفته 7 فیلم تلویزیونی و 18 فیلم سینمایی و همچنین سه انیمیشن را درنظر گرفته است که پنجشنبه و جمعه شانزدهم و هفدهم شهریورماه برای علاقه مندان پخش می‌شود.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Air Jordan 1 Mid 554724 - nike air sweet lunar shoes sale free shipping - 271 Hemp – JmksportShops

به گزارش روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند پنجشنبه فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی وانیمیشن با موضوع خانوادگی، اجتماعی، حادثه‌ای و کودک را تماشا کنند. روز جمعه مصادف با 17شهریور روز مقاومت و مجاهدت با شکوه مردم در برابر ماموران ستم شاهی فیلم‌های «گمشدگان» به کارگردانی محمد رضا اعلامي، «جای امن» ساخته مجتبی راعی، «شاطره» اثری از ایمان افشاریان و «آتش درون» به کارگردانی کریم هاتفی نیا به روایت

شبکه یک
فیلم سینمایی «طعمه» و فیلم تلویزیونی «گمشدگان» پنجشنبه و جمعه 16 و 17 شهریور از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «طعمه» به کارگردانی اریک والت محصول سال 2011 فرانسه، پنجشنبه 16 شهریور ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آلبرت دوپونتل و استفان دبک خواهید دید: فرانک آدرین با اتهام دروغین سرقت ازبانک که توسط عده‌ای سارق حرفه‌ای برنامه ریزی شده به زندان می‌افتد. سارقان پول‌های سرقتی را به حساب او واریز کرده‌اند تا پس ازآزادی آن‌ها را از او بگیرند. فرانک آدرین که هیچ مدرکی برای اثبات بی گناهی خود ندارد با پلیس همکاری می‌کند تا در ازای پول‌ها آزادی خود را به دست آورد.

****************************
شبکه یک سیما برای ساعت 16 روز جمعه 17شهریور ماه فیلم تلویزیونی «گمشدگان» به کارگردانی محمد رضا اعلامي را برای پخش در نظر گرفته است.
در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده: فرهاد عكاس يك خبرگزاري خارجي است، در يكي از روزها شاهد دستگيري دو جوان به دست نيروهاي شهرباني ست که از آن‌ها عكس مي‌گيرد. پس از چندي متوجه مي‌شود آن دو مبارز سياسي بوده‌اند. فرهاد به همراه خانواده ي آن دو جوان به دنبال پيداكردن خبري از آنها مي‌رود.
كيهان ملكي، شبنم قلي خاني، رضا توكلي، هاشم روحاني و بيژن افشار در فیلم تلویزیونی «گمشدگان» از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

شبکه دو
شبکه دو سیما برای روزهای پایانی هفته برای خانواده‌ها فیلم سینمایی «جای امن» و فیلم تلویزیونی «از شنبه تا پنجشنبه» و برای کودکان و نوجوانان انیمیشن «هاچ زنبور عسل» را برای پخش خواهد کرد.

انیمیشن «هاچ زنبور عسل» به کارگردانی نسورو آمینو و تهیه کنندگی کوندو کویاما، محصول سال 2010 کشور ژاپن، پنجشنبه 16 شهریور ساعت 14: 30 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن زیبا وجذاب که یادآور تلاش ها، سختی‌ها و سفرهای هاچ زنبور عسل است که در بچگی بر اثر حمله زنبورهای قرمز کندوی خود را از دست داده و مادرش در دست مهاجمان اسیرمی شود، ولی او به دستور ملکه مادر توسط یکی از سربازان از دست زنبورها فرار و نجات می‌یابد. بعد از مدت‌ها که هاچ بزرگ تر شده تصمیم می‌گیرد به هر ترتیب شده مادرش را پیدا کند. او به سرزمین‌های مختلف رفته و از جانوران در مورد محل زندگی آنها پرس و جو می‌کند. یک روز او یک کرم ابریشم به نام "گونه گونه" را از دست یک مانتیس به نام کاماکیچی نجات می‌دهد و او نیز با هاچ مبارزه می‌کند. در حین تعقیب و گریز هاچ صدای فلوت دلنشینی را می‌شنود و در ابتدا فکر می‌کند که اِمی، دختر کوچکی که در حال نواختن آن است در واقع گریه می‌کند. هاچ در موهای اِمی گیر می‌کند و این موضوع باعث دوستی بین آنها می‌شود. هاچ ماجرای زندگیش را برای اِمی تعریف می‌کند و دختر نیز به او قول کمک می‌دهد.

****************************
فیلم سینمایی «جای امن» به کارگردانی مجتبی راعی، جمعه 17شهریور ماه ساعت 17: 30 از شبکه دو پخش می‌شود.
در این فیلم می‌بینیم: سعید برای فیلمبرداری از تظاهرات هفده شهریور به میدان ژاله می‌رود. سعید در حین فیلمبرداری زخمی می‌شود، اما دوربین به دست فاطمه می‌افتد. "ثابت‌پور" مامور ساواک، فاطمه را تعقیب می‌کند. سعید در بیمارستان فوت می‌کند. مامور ساواک فاطمه را می‌یابد اما فاطمه با شلیک گلوله وی را از پا در می‌آورد. ‏
سودابه آقاجانیان، فرانک آراسته‌ جو، محمود پاک نیت، فریبرز سمندرپور و حسن جوهرچی در فیلم سینمایی «جای امن» از تولیدات سال 1372 بنیاد سینمایی فارابی به عنوان بازیگران نقش اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «از شنبه تا پنج شنبه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت قاسم زاده اصل، جمعه 17 شهریور ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم «از شنبه تا پنج شنبه» با موضوع خانوادگی از این قرار است که: مینا بوستانی استاد دانشگاه در رشته ادبیات و از شعرای معروف است که به تازگی کتاب شعر وی به چاپ رسیده است، همزمان با امضای حکم استخدام رسمی مینا، سعید، همسر وی که تحصیلاتش در رشته کارشناسی نیمه تمام مانده و در یک شرکت مهندسی مشغول به کار است، دچار احساس ضعف و حقارت و خود کم بینی در مقایسه با مینا می‌شود، در یک درگیری لفظی مینا سعید را ترک می‌کند و به خانه پدرش که از همان ابتدا به دلیل اختلاف طبقاتی با ازدواج آنها مخالف بوده است می‌رود.

شبکه سه
فیلم‌های سینمایی«اسپارتاکوس»، «فهرست»، «گلادياتور» و «دان 2» در ژانرهای طنز، تاریخی، حادثه‌ای، زندگینامه، پلیسی و رزمی پنجشنبه و جمعه 16 و 17 شهریور ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بینندگان و علاقه مندان به ورزش می‌توانند پنجشنبه ساعت 23: 30 پخش زنده مسابقات پاراالمپیک وجمعه ساعت 19 در قالب برنامه «توپ و تور» به تماشای مسابقه والیبال بنشینند.
فیلم سینمایی «اسپارتاکوس» پنجشنبه 16 شهریور ساعت 11: 30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: اسپارتاکوس، برده متولد و بزرگ شده است، پس از هفته‌ها آموزش برای مبارزه به سبک گلادیاتورها، ه بوسیله باتیاتوس مربی گلادیاتورها به فروش می‌رسد. اسپارتاکوس منجر به شورش بردگان ديگر بر عليه ظلم و ستم و برده داري مي‌شود. به همين ترتيب برده‌ها شهر به شهر حرکت مي‌کنند و لشکري از برده‌هاي فراري تحت رهبري اسپارتاکوس تشکيل مي‌شود، آنها راه خود را به جنوب ايتاليا ادامه داده و مي‌خواهند از دريا عبور کرده و به خانه‌هاي خود بازگردند.
کرک داگلاس و ولورنس الیوردرفیلم سینمایی«اسپارتاکوس» به کارگردانی استنلی کوبریک، محصول سال 1960آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
شبکه سه سیما پنجشنبه 16 شهریور ماه ساعت 19 فیلم سینمایی «فهرست» به کارگردانی کریستین فیور، را برای پخش در نظر گرفته است.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کلر بروترا و اریک کانتونا آمده: یك وكيل سر از كار شركتي در آورده بود كه از راه واسطه سود زيادي به دست مي‌آورد، او آنها را تهديد مي‌كند كه همه چيز را به مطبوعات خواهد گفت اعضاي باند كه پنج تن بوده‌اند به او و خانواده اش حمله مي‌كنند و همسر و ساير افراد شاهد را در يك مهماني با گلوله از پاي در مي‌آورند. ميكا و ومن پسران خردسال وكيل كه از اين حادثه جان سالم به دربرده‌اند تصميم مي‌گيرند تا براي انتقام از اين افراد پليس شوند.
فیلم سینمایی «فهرست» محصول سال 2009 در فرانسه ساخته شده است.

****************************
*فیلم سینمایی «گلادياتور» به کارگردانی ریدلی اسکات وبابازی راسل کورو، محصول مشترک سال 2000کشورهای آمریکا و انگلیس، جمعه 17 شهریور ساعت 11: 30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: امپراطوري روم در اوج قدرت، وسعتش از صحراهاي آفريقا تا مرزهاي انگلستان شمالي امتداد داشت. بيش از ربع قرن جمعيت جهان تحت فرمانروايي سزارها زندگي مي‌کردند. در زمستان سال 180 پس از ميلاد مسيح لشگر کشي دوازده ساله امپراطور " مارکوس اوليوس " بر عليه قبايل وحشي در آلمان رو به پايان گذاشته بود. فقط يک دژ نهايي در مسير پيروزي رومي‌ها و نويد صلح در سراسر امپراطوري باقي مانده است. ارتش روم به رهبري ژنرال ماکسيموس بر آخرين گروه بربرها غلبه مي‌کند و روم را نجات مي‌دهد. امپراتور "مارکوس اورليوس" در بستر مرگ بدون توجه به پسر مکارش کومودوس از ماکسيموس مي‌خواهد تا زمام امور را به دست گيرد و يک جمهوري مستقل پديد آورد. کومودوس پدر را به قتل مي‌رساند و دستور اعدام ماکسيموس و خانواده او را در اسپانيا صادر مي‌کند. ماکسيموس از مرگ مي‌گريزد. اما قادر به نجات خانواده اش نمي‌شود. يک تاجر برده او را اسير مي‌کند و به پراکسيمو مي‌فروشد که کارش تعليم گلادياتور است بدين ترتيب ماکسيموس راز و رمز گلادياتوري را مي‌آموزد.

****************************
فیلم سینمایی «دان 2» جمعه 17 شهریور ماه ساعت 14: 30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
این فیلم به کارگردانی فرهان اختر، محصول سال 2011 کشورهند است و شاهرخ خان و فلورایان لوکاس و.. درآن ایفای نقش کرده‌اند.
در این فیلم با موضوع حادثه‌ای و طنزخواهید دید: دان يكي از بزرگترين خلاف كاراني است كه پليس سال هاست به دنبال دستگيري اوست. تا اين كه او با همدستي يكي از تبهكاران قديمي "وردان" اقدام به سرقت كليشه‌هاي چاپ اسكناس بانك مي‌نمايند. در اين سرقت كه دان موفق شده است كليشه‌ها را به دست بياورد، متوجه مي‌شود كه وردان بعد از پايان كار قصد كشتن او را دارد.

شبکه چهار
بینندگان برنامه «سینما سینما» شبکه چهار سیما اگر نتوانستند یکشنبه 12 شهریور فیلم تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی راتماشا کنند، پنجشنبه 16 شهریورماه ساعت 16 از این شبکه بازپخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «پیدا و پنهان» با بازی پریوش نظریه و مهرداد ضیایی داستان یک روز زن میانسالی با تمام دغدغه‌های یک زن، یک مادر و یک همسر را روایت می‌کند. مریم دخترش باردار است و پسرش سرباز و دوستش قرار است در بیمارستان جراحی شود.

****************************
فیلم سینمایی «آلدومورو» به کارگردانی جیان لوکا ماریا تاوارلی، جمعه 17 شهریور ماه ساعت 20: 30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما تقدیم علاقه مندان می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: نخست وزیر ایتالیا، پس از کسب آراء مأخوذه جهت مسئولیت نخست وزیری توسط گروهک بریگاد سرخ کمونیست ربوده می‌شود. گوهک بریگاد سرخ که از زندانی بودن روسایش به خشم آمده با ربودن نخست وزیر قصد تحت فشار قرار دادن دولت را دارد تا بدین وسیله زندانیان خود را آزاد کند.
میشله پلاسیدوو مارکو فوسچی در فیلم سینمایی «آلدومورو» محصول سال 2008 ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران
انیمیشن «مسابقه علیه زمان» به کارگردانی آلکس وینتر، محصول سال 2007 آمریکا، پنجشنبه 16 شهریور ماه ساعت 13: 30 در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه‌های شبکه تهران می‌شوند.
در این فیلم سینمایی با بازی گراهام فیلیپس، کریستین آنهولت، هالی رام و بت لیتفورد خواهید دید: "بن " که تلاش می‌کند به همراه دختر عمویش برای جشن مدرسه نمایشی خارق العاده آماده کند، درگیر ماجرایی می‌شود که فضایی‌ها در صدد یافتن چیزی در شهر آنها هستند. "بن" قصد دارد از ساعت فضایی اش استفاده‌های غیراصولی کند اما پدر بزرگش او را از اهمیت کاری که باید انجام دهد و کمکی که ساعت می‌تواند انجام دهد، آگاه می‌سازد و برای این منظور او را به مخفیگاه خود می‌برد و دوستان دیگرش را هم به "بن" معرفی می‌کند.

****************************
40 دقیقه بامداد روز جمعه 17 شهریور ماه فیلم سینمایی «پرتقال و آفتاب» به کارگردانی جیم لوچ، محصول سال 2010 کشورهای انگلیس و استرالیا، از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «پرتقال و آفتاب» بر اساس کتاب گهواره‌های خالی: مارگارت خمفریز کارمند تامین اجتماعی در انگلستان یک روز با شارلوت کوپر زنی مواجه می‌شود که مدعی است سال‌ها پیش به استرالیا فرستاده شده و از مارگارت می‌خواهد که مادرش را در اینجا پیدا کند. پس از اقدام مارگارت، این مادر و دختر به هم می‌رسند و در کنار هم آرام می‌گیرند. مارگارت تصمیم می‌گیرد در مورد نمونه‌های مشابه تحقیقی انجام دهد و به زودی متوجه می‌شود که چند دهه قبل طبق توافقی که میان دول انگلستان و استرالیا انجام شده بود، بچه‌های بی سرپرست یا بچه‌هایی با خانواده‌های مشکل دار از انگلستان اخراج و به استرالیا فرستاده شده‌اند. شارلوت تصمیم می‌گیرد این موضوع را با جدیت بیشتری دنبال کند.
ریچارد دیلان، لورن اشبورن، امیلی واتسون و دیوید ونهام در فیلم سینمایی «پرتقال و آفتاب» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «دختر خانواده راسل» جمعه 17 شهریور ماه ساعت 13: 30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: "سارا "راسل دختر جوانی است که دچار سرطان خون شده و بدون پیگیری درمانش نزد خانواده اش بازمی گردد. خانواده اش که تازه از شنیدن قبولی او در دانشکده پزشکی شوکه و خوشحالند مجالی برای سارا نمی‌گذارند که درباره بیماری اش صحبت کند. از طرفی "سارا" که همیشه خودش را بخاطر مرگ کودک همسایه در زمان پرستاری اش از او در سال‌های قبل مقصر می‌داند، فکر می‌کند که این بیماری تاوان این اشتباه اوست. از طرفی "اون" پسر جوانی که سالها پیش از"ساراگ خواستگاری کرده و "سارا" آنرا رد کرده است تلاش می‌کند. دوباره او را متقاعد کند که با وی ازدواج کند، اما در نهایت "سارا" با مواجه شدن با "لورین" مادر کودکی که مرده و صحبت با وی مجبورمی شود حقیقت را به خانواده اش و" اون" بگوید.
امبرتمبلین، جنیفر اهلی و هنری سیزنری در فیلم سینمایی«دخترخانواده راسل» به کارگردانی جف بلک نر، محصول سال 2008 کانادا، بازی کرده‌اند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «روزی مرا دوست خواهی داشت» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی حسن موحد مهر، پنجشنبه 16 شهریورماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مجید علی رغم میل مادرش، کار اجدادی خود یعنی، کاشی کاری اماکن متبرکه را رها کرده و اکنون به کارهای خلاف روی آورده است. روزی پدرام دوست و همسایه مجید، کیف دو زن زائر (ریحانه و مادرش) را می‌رباید، اما مجید که سرقت از زائران امام علی(ع) را گناهی نابخشودنی می‌داند، او را مورد شماتت قرار می‌دهد.
فیلم تلویزیونی «روزی مرا دوست خواهی داشت» از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در سال 1390 ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «شاطره» به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی محمد جواد مرادی، از تولیدات صدا و سیمای مرکز فارس، جمعه 17 شهریور ماه ساعت 13: 30 از شبکه شما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم می‌بینیم: جلال اژدری خود را صاحب کارخانه‌ای می‌داند که در اصل متعلق به برادرزاده اش بهاراست. بهار پس از درگذشت پدر و مادرش نزد عمویش جلال زندگی می‌کند به تازگی در کارخانه اعلامیه‌های انقلابی یافت شده و جلال از این موضوع ناراحت است. ماموران ساواک به سراغ جلال می‌آیند و جلال از مهدی که سرکارگر کارخانه است ناراضی و به او مشکوک است.

شبکه آموزش
فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست» به کارگردانی عباس کیارستمی جمعه 17 شهریور ماه ساعت 10: 15 از شبکه آموزش پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دانش آموزی که معمولاً مشق شب خود را روی ورقه¬های پاره می¬نویسد از طرف معلم تهدید به اخراج می¬شود. همشاگردی او پس ازاتمام مدرسه متوجه می‌شود که دفتر مشق او نزد وی جا مانده و آن را همراه خود به روستایشان آورده است. وی علیرغم گرفتاری¬های رایج برای رساندن دفتر به دانش آموزو جلوگیری از تنبیه شدن او تصمیم می‌گیرد دفتر را به او برگرداند اما خانه او را نمی‌یابد.
بابک احمدپور، احمد احمدپور و آیت انصاری در فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی «بازی»، «اتاق ستاره» و «مسابقه مرگ» و فیلم تلویزیونی «تنگنا» پنجشنبه 16 شهریور ماه ساعت 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
پنجشنبه و جمعه ساعت 15 دوستداران انیمیشن می‌توانند به تماشای قسمت ششم و هفتم «فوتبالیست ها» بنشینند.
بینندگان شبکه نمایش قسمت دوم فیلم تلویزیونی «فرار بزرگ» را روز پنجشنبه ساعت 13: 20تماشا کنند.

****************************
ساعت 17روز جمعه 17شهریور ماه فیلم سینمایی «آتش درون» به کارگردانی کریم هاتفی نیا و تهیه کنندگی رجبعلی طراوتی، ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: بهمن پسر سرهنگ سپهری فرمانده خود را به علت رگبار بستن مردم در 17 شهریور ترور کرده و متواری می‌شود و خودش توسط گروهی انقلابی مخفی می‌شود. ولی پس از مدتی دستگیر شده و به زندان می‌افتد.

***************************
فیلم سینمایی «عکاس سمج» به کارگردانی پال آبسکال و با بازی کول هازر، رابین تانی، دنیل بلدوین، تام سایزمور و دنیس فرینا جمعه 17 شهریور ماه ساعت 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: "بولارامی" مردی خانواده دوست از مونتانا است که یک شبه به وسیله بازی در فیلمی¬اکشن به اسم نیروی آدرنالین تبدیل به سوپراستار می¬شود، این موفقیت غیر از شهرت دردسرهایی هم برای او به همراه دارد. مثل ازدست دادن حریم خصوصی و تعقیب همیشگی توسط چهار پاپاراتزی خلافکار و بی وجدان، سرانجام همین پاپاراتزی¬ها باعث بروز تصادف شدیدی می‌شوند که منجر به کما رفتن پسر"بو" و مجروح شدن شدید همسر او می‌شوند، پس از فشارهای فراوان "بو" ناخواسته باعث کشته شدن یکی از پاپاراتزی‌ها که در تصادف خانواده او مقصر بود می‌شود و بعد از آن تصمیم می‌گیرد انتقام خانواده خود را از 3 پاپاراتزی باقی مانده بگیرد.
فیلم سینمایی «عکاس سمج» محصول سال 2004 آمریکا است.

***************************
فیلم‌های سینمایی «جعبه چک»، «سرعت» و «خاطرات گمشده» جمعه 17 شهریور ماه ساعت 13: 20، 19 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه