سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مسنجر لایو مایکروسافت بازنشسته شد

خبر

مسنجر لایو مایکروسافت بازنشسته شد

مسنجر لایو مایکروسافت در سال 2013 بازنشسته شده و از آن پشتیبانی نخواهد شد.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | WS327KA - Buy now New Balance 327 SEASONAL CLASSIC - adidas edge lux 120111741 black edition release

به گزارش فارس به نقل از سیاتل تایمز، مایکروسافت رسماً اعلام کرده که سرویس لایو خود را در نرم افزار تلفن اینترنتی اسکایپ ادغام خواهد کرد.


با این ادغام کاربران با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود در سرویس لایو می توانند از نرم افزار اسکایپ هم استفاده کنند. رییس واحد اسکایپ در مایکروسافت هدف از این اقدام را تسهیل استفاده از خدمات مختلف این شرکت و ارتقای تجربه کاربری دانسته است.


به گفته وی، مسنجر لایو در سه ماهه اول سال 2013 در تمامی کشورهای جهان از رده خارج خواهد شد. البته در این میان کشور چین یک استثنا خواهد بود زیرا در چین استفاده از اسکایپ به علت محدودیت های اعمال شده از سوی دولت با دشواری هایی مواجه است.


مایکروسافت سال گذشته با صرف 8.5 میلیارد دلار هزینه شرکت اسکایپ و نرم افزار تلفن اینترنتی محبوب آن را خریداری کرد. در آن زمان این اقدام باعث تعجب بسیاری از ناظران شد که معتقد بودند مایکروسافت برای گنجاندن نرم افزار اسکایپ در خدمات مختلف خود با دشواری های جدی مواجه خواهد شد.


مایکروسافت چند هفته قبل نسخه همراه نرم افزار اسکایپ را که با ویندوز 8 سازگاری دارد عرضه کرده بود.


نرم افزار چت ویندوز لایو مسنجر اولین بار در سال 2011 و با عنوان MSN Messenger عرضه شد و یکی از برنامه های گنجانده شده در ویندوز XP محسوب می شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه