شنبه, 29ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی نمایش 12 قرآن نفیس تاریخی در نمایشگاه تهران

رویدادهای فرهنگی

نمایش 12 قرآن نفیس تاریخی در نمایشگاه تهران

برگرفته از خبرگزاری ایرنا

مدیر موزه ملی قرآن کریم با اشاره به اینکه حضور سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مفید و ثمربخش بوده است، گفت: 12 اثر نفیس تاریخی امسال در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فخرالدین صابری گفت: پس از چند سال غیبت سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه قرآن، بخش میراث فرهنگی و هنرهای سنتی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال راه اندازی شد.

وی گفت: آثاری که از موزه ملی قرآن به این نمایشگاه منتقل شد از 4 تیرماه تاکنون مورد بازدید و استقبال بسیاری از مراجعه کنندگان قرار گرفته است و این موضوع بیانگر این است که حضور سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه قرآن مفید و ثمربخش است.

مدیر موزه ملی قرآن کریم تصریح کرد: در حال حاضر 12 اثر نفیس تاریخی در 10 ویترین در سالن همایشهای بین المللی باغ موزه دفاع مقدس به نمایش درآمده است که این آثار متعلق به دوره صفویه و قاجاریه است.

صابری افزود: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان از این بخش، تلاش می کنیم در سالهای آینده با تعداد بیشتری از آثار این موزه در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه