جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی رونمایی از «گنجینه حافظ» با صدای ژاله صادقیان

رویدادهای فرهنگی

رونمایی از «گنجینه حافظ» با صدای ژاله صادقیان

لوح فشرده «گنجینه حافظ» شامل دکلمه 10 غزل حافظ با تهیه‌کنندگی و صدای ژاله صادقیان رونمایی می‌شود.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Best Nike Air Max Shoes 2021 , Air Max Releases and Deals , nike air jordan v 2 grey size 15 inches

ژاله صادقیان، گوینده رادیو و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در توضیحی درباره این لوح فشرده گفت: قرار است در مجموعه‌ای به نام «گنج سخن» به شاعران مختلف پرداخته شود که اولین لوح از این مجموعه «گنجینه حافظ» نام دارد. «گنجینه حافظ» مشتمل بر 10 غزل حافظ است که برایش آهنگ ساخته شده و در کل کار، آواز گنجانده شده است.

او ادامه داد: این اتفاق برای اولین بار رخ می‌دهد. معمولا همیشه موسیقی و آواز خوانده می‌شد، بعد یک بخش دکلمه هم در قسمتی از کار اضافه می‌کردند، ولی ما در این کار دکلمه داریم و آواز و موسیقی قرار است به کمک دکلمه بیایند تا شعر سهم بیشتری داشته باشد. در این کار موسيقي‌دان‌های خوبی با ما همکاری کردند. آهنگساز این کار سعید اردیانی و خواننده آن علی چراغی است.

صادقیان سپس اظهار کرد: هدف من در این کار این بوده که با توجه به اینکه مردم زمان کمتری برای خواندن غزلیات دارند و چون بیشتر در اتومبیل‌هایشان وقت می‌گذرانند، شنونده هستند، بتوانند این سی دی را بشنوند و در این سی دی هم نام دستگاه‌ها و آوازها را بشنوند، هم شعر را صحیح متوجه شوند. ان‌شاءالله طوری شود که بتوانند کم کم خودشان شعر را صحیح هم بخوانند.

او افزود: «گنجینه حافظ» با مجوز شرکت آوای باغ مهر، در مؤسسه فرهنگی هنری گلچین آوای شرق منتشر می‌شود. مراسم رونمایی این لوح فشرده نیز روز یکشنبه، 27 مهرماه، از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه