جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی فروش ۳۶۰۰۰ عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

رویدادهای فرهنگی

فروش ۳۶۰۰۰ عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

برگرفته از ایرانچهر

در روز شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۴ ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسما گشایش خواهد یافت . شهروز گهواره‌ای، مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، در توضیح موضوعات کتاب‌های آماده ی فروش در این نمایشگاه اعلام کرد : « ۱۰ هزار عنوان در زمینه ی علوم کاربردی، چهار هزار عنوان مربوط به علوم پایه، شش هزار عنوان مرتبط با بخش علوم انسانی، پنج هزار عنوان با موضوع علوم پزشکی و دندانپزشکی، دو هزار عنوان درباره ی معماری، هنر و شهرسازی، دو هزار عنوان مربوط به علوم کشاورزی، علوم دامی و شیلات، ۱۵۰۰ عنوان با موضوع کلیات و فرهنگ زبان خارجه، ۱۵۰۰ عنوان مرتبط با علوم اداری، دو هزار عنوان در زمینه ی علوم دینی و قرآنی و دو هزار عنوان درباره ی علوم اجتماعی است. عنوان های آماده ی فروش از میان کتاب های ۲۰۰ ناشر برای فروش در این نمایشگاه معرفی شده است . »

رییس هیئت مدیره ی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، با اشاره به رشد چشمگیر حدود ۲۲ درصدی در عنوان های کتاب‌های آماده ی فروش در این نمایشگاه بیان داشت: « دانشجویان، استادان ، کتابخانه ها و علاقه‌مندان به خرید کتاب‌های دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن ناشران دانشگاهی به نشانی www.nbup.ir از این فهرست ۳۶ هزار عنوانی کتاب دانشگاهی ، بهره مند شوند . »

شهروز گهواره‌ای،‌ رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره ی ارائه ی تسهیلات خرید کتاب از ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی گفت : « انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، پایگاهی را برای ثبت‌نام بُن‌برگ خرید کتاب ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی طراحی کرده است. اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها،‌ دانشجویان،‌ کتابخانه‌ها، مراکز دولتی و خصوصی و همه ی علاقه‌مندان به کتاب‌های تخصصی دانشگاهی می‌توانند از طریق سامانه bonbarg.abup.ir برای خرید بُن‌برگ اقدام کنند. »

 وی افزود: « سامانه ی ثبت‌نام بُن یارانه‌ای‌ خرید کتاب از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۰ آبان‌ماه فعال می‌شود. خرید بُن‌برگ تنها به شیوه ی الکترونیکی امکان‌پذیر است. » او همچنین گفت : « تحویل بُن‌برگ‌ها،‌ همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه و در محل برگزاری یعنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، انجام می شود . ثبت‌نام‌کنندگان در هنگام دریافت بُن‌‌برگ کتاب علاوه بر کارت ملی باید کد رهگیری خود را نیز ارائه دهند. مبالغ بُن‌برگ‌ها ۵۰، ۱۰۰،‌ ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۰۰ ریالی و… درنظر گرفته شده است . »

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، که کار آن از ۲۳ آبان ماه آغاز می شود تا ۲۷ آبان ماه، همزمان با بیست و سومین «هفته ی کتاب ایران » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب ، پذیرای بازدیدکنندگان است و کتاب های آن با تخفیفی از ۱۰ تا ۲۰ درصد به فروش می‌رسد. نکته ی مهم اینکه خریداران کتاب های تاریخ و علوم انسانی هم می توانند کتاب های درخواستی خود را از میان این کتاب ها پیدا کنند .

نشانی ششمین نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی
تهران – خیابان حجاب – سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
۲۳ تا ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ، از ساعت ۱۰ تا 18

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه