پنج شنبه, 20ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پراش طلایی شد - دو طلا‌ی جام باشگاه‌های پیست آسیا بر گردن محمود پراش

ورزش

پراش طلایی شد - دو طلا‌ی جام باشگاه‌های پیست آسیا بر گردن محمود پراش

محمود پراش بهترین رکابزن پیست ایران در دومین روز مسابقات جام باشگاه‌های دوچرخه سواری آسیا، دو مدال طلا در ماده‌های تایم تریل انفرادی و کایرین را از آن خود کرد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | IetpShops , New Balance 327 Moonbeam Leopard , men air max jordan 13 , 4011496719 , Where To Buy

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات جام باشگاه های پیست آسیا با حضور هفت تیم پیشگامان کویر یزد، تک اسپرت البرز، مس کرمان، ترافیک تهران، آستانای قزاقستان، مالزی و ازبکستان در پیست مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است. در روز دوم این رقابتها رکابزنان این هفت تیم در ماده های یک کیلومتر تایم تریل انفرادی و کایرین به رقابت پرداختند که همانند نخستین روز این رقابتها عنوان قهرمانی به رکابزنان ایران رسید.

در ماده یک کیلومتر تایم تریل انفرادی محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان 1 دقیقه و 6 ثانیه و991 هزارم ثانیه مدال طلا را از آن خود کرد .

دوچرخه سواران کشور مالزی ،حمدان حمیدون با ثبت زمان 1 دقیقه و 7 ثانیه و 452 هزارم ثانیه و موهد ارفی امران با ثبت زمان 1 دقیقه و 7 ثانیه و 482 هزارم ثانیه مقام های دوم و سوم این رشته را از آن خود کردند.

در ماده کایرین نیز محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان شد، حسنعلی ورپشتی هم تیمی پراش بر سکو دوم ایستاد و احمد اصغر‌پور از تیم تک اسپرت البرز سوم شد.

فردا در آخرین روز این رقابتها رکابزنان در ماده های مدیسون، تیم اسپرینت، تعقیبی تیمی و اومنیوم به رقابت می پردازند تا تکلیف قهرمان دومین دوره جام با شگاهای پیست آسیا مشخص شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید