چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2018 - همگروهی ایران با کره جنوبی و ازبکستان برای رسیدن به روسیه

ورزش

قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2018 - همگروهی ایران با کره جنوبی و ازبکستان برای رسیدن به روسیه

قرعه کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت 13 به وقت تهران آغاز شد تا 12 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را بشناسند.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | THE SNEAKER BULLETIN

مراسم قر‌عه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اسیا دقایقی پیش در کوالالامپور برگزار شد و دوازده تیم راه یافته به دور نهایی این رقابت ها حریفان خود را شناختند. با توجه به اینکه ایران در سید یک این رقابت ها قرار داشت و عربستان در سید سه امکان داشت عربستانی ها در گروه ما قرار بگیرند که البته در پایان اینطور نشد تا رویارویی تیم های ایرانی و عربستانی به همان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ختم شود.


به گزارش تابناک، قرعه کشی رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت 13 به وقت تهران آغاز شد تا 12 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را بشناسند.


گروه بندی رقابت‌های انتخابی جام جهانی بدین شرح است:


گروه A: ایران، کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر، سوریه


گروه B: استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات، عراق، تایلند


از فو‌تبا‌ل ایران کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ‌ملی و علیرضا اسدی به عنوان دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل در این مراسم حضور پیدا کردند.


در این مراسم مقامات ارشد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر بودند.


پیش از این سید بندی تیم های حاضر در این رقابت ها به شکل زیر انجام شده بود:


سید یک:
ایران و استرالیا


سید دو:
ژاپن - کره جنوبی


سید سه:
عربستان سعودی – ازبکستان


سید چهار:
امارات متحده عربی – چین


سید پنج:
قطر – عراق


سید شش:
سوریه – تایلند


طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از سپتامبر 2016 تا سپتامبر 2017 برگزار خواهد شد و از هر گروه شش تیمی دو تیم اول به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهند کرد و تیم های سوم پس از بازی پلی آف به مصاف تیم پنجم قاره امریکای جنوبی خواهند رفت.


برنامه کامل رقابت ها:
پس از قر‌عه‌کشی ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی برنامه این ر‌قا‌بت‌ها اعلام شد و در نخستین مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران یازدهم شهریور ماه در تهران به مصاف تیم ملی قطر می‌رود و پنج روز بعد در چین به مصاف تیم ‌ملی این کشور خواهد رفت.


پس از آن تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در پانزدهم مهر ماه در ورزشگاه تاشکند مهمان ازبک‌ها است و پنج روز بعد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل کره جنوبی به عنوان دیگر مدعی اصلی صعود به جا‌م جها‌نی از این گروه برود.


تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران 25 آبان ماه نیز میهمان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل سوریه خواهد بود.


دور برگشت


دیدارهای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در دور برگشت از تاریخ سوم فروردین سال 96 کلید می خورد.


ملی‌پوشان فو‌تبا‌ل ایران در این روز میهمان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل قطری‌ هستند پس از آن شاگردان کارلوس کی‌روش پنج روز بعد در تاریخ هشتم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل چین خواهند بود.


پس از آن تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران 23 خرداد ماه سال 96 میزبان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ازبکستان خواهد بود. پس از آن نهم شهریور ماه شاگردان کی‌روش میهمان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل کره جنوبی هستند.


در نهایت و در مسیر ر‌قا‌بت‌های مرحله نهایی انتخابی جا‌م جها‌نی ملی‌پوشان فو‌تبا‌ل ایران 14 شهریور ماه سال 96 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل سوریه خواهند بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه