دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برتری برزیل، توقف بریتانیا و شکست اسپانیا در رقابت‌های فوتبال

ورزش

برتری برزیل، توقف بریتانیا و شکست اسپانیا در رقابت‌های فوتبال

روزنامه اطلاعات، تیم‌های ملی فوتبال مردان ژاپن، اروگوئه، برزیل و بلاروس در نخستین دور از رقابت‌های مرحله گروهی بازی‌های المپیک لندن به پیروزی رسیدند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

در شرایطی که آیین آغازین بازی‌های المپیک 2012 لندن، دیشب برگزار شد، پریشب 8 دیدار فوتبال انجام شد که ژاپن یک بر صفر با گل یوکی اوتسو در دقیقه 34 اسپانیا را برد و شگفتی نخست‌ را خلق کرد. در این بازی ماتادورها در دقیقه 42 اینگو مارتینز، ستاره تکنیکی خود را به علت اخراج از دست دادند.

اروگونه 2 بر یک از سد امارات عبور کرد. گستون رامیرس 42 و نیکولا لودیرو 56 برای اروگوئه‌ای‌ها گلزنی کردند. اسماعیل مطر در دقیقه 23 تک‌گل امارات را به ثمر رساند.

برزیل به رهبری مانو منزس 3 بر 2 از سد مصر گذشت. برزیل توسط داسیلو 16، دامیائو 26 و داسیلوا 30 گلزنی کرد و مصر دو گل خود را به وسیله احمد طریق 52 و صالح 76 وارد دروازه«سلسائو» کرد.همچنین بلاروس با یک گل نیوزلند را مغلوب کرد. دیمیتری باگا در دقیقه 45 زننده گل پیروزی‌بخش تیم بلاروس در این جدال بود.سایر نتایج رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک لندن به این شرح است:

هندوراس 2 ـ مراکش 2،گل‌ها: بنگتون 56، 65 برای هندوراس، عبدالعزیز بارادو 39، لباید 67 برای مراکش، مکزیک صفر ـ کره‌جنوبی صفر ،گابن یک ـ سوئیس یک ،گل‌ها: آیومیرینگ 45 برای گابن، آدمیر مه‌مدی 5 برای سوئیس ،بریتانیا یک ـ سنگال یک ،گل‌ها: کرایگ بلامی 20 برای بریتانیا، موسی کونات 82 برای سنگال

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه