شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ استقلال به سرنوشت پرسپولیس گرفتار نشد/ ملوان صدرنشین شد

ورزش

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛ استقلال به سرنوشت پرسپولیس گرفتار نشد/ ملوان صدرنشین شد

تیم فوتبال استقلال که باید روز سوم شهریورماه در دیدار سنتی تهران به مصاف پرسپولیس برود در شرایطی از شکست برابر ملوان گریخت که رقیب آنها به داماش گیلان باخته بود تا شاگردان امیرقلعه نویی با روحیه بهتر خود را آماده برگزاری شهرآورد کنند.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | supernova glide 6 boost shoes women black gray - adidas Samba Wales Bonner Core Black - FX7517

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 21:30 امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند. در این دیدار که به قضاوت تورج حق وردی برگزار شد، ملوان در دقیقه 23 توسط محمد نزهتی به گل رسید و استقلال در دقیقه 73 توسط آرش برهانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه اول استقلال شرایط مطلوبی نداشت و نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه مهمان شمالی خود ایجاد کند اما در نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان رفت و صاحب موقعیت های خوبی نیز شد اما مهاجمان این تیم نتوانستند از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنند.

شاگردان امیرقلعه نویی که حالا برای دربی تهران یک گام از پرسپولیس جلوتر هستند و بازی قبل از دربی را مساوی کردند، در دقایق پایانی دیدار با ملوان چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا در نهایت به یک امتیاز این بازی خانگی اکتفا کنند.

استقلال با این تساوی 8  امتیازی شد و ملوان هم با 11 امتیاز به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه