سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها انجمن‌ها برنامه‌های روز جهانی کودک - سال 1390

برنامه‌های روز جهانی کودک - سال 1390

 

روز سه شنبه 12 مهر با همکاری اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه 2 و  موسسه رویش نهال جوان که از ساعت 9 صبح تا 6 عصر با شرکت انجمن‌های عضو شبکه و مدارس منطقه 2 که در بوستان گفتگو واقع در محله گیشای تهران که از ساعت 9:30 تا 12:30 برنامه‌های شاد (با حضور خاله سارا) برای بچه‌ها تدارک دیده شده است.

روزجمعه 15 مهر با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با حضور انجمن‌های عضو شبکه در فرهنگسرای پایداری که از ساعت 2 الی 5 عصر برگزار می‌گردد. لازم به توضیح است که در این مراسم علاوه بر برنامه های شادی آور (گروه فیتیله) برای کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی، سفالگری، بازی منبت و معرق، تاتر، سرود و همچنین ایستگاه‌های مشاوره و تسهیل‌گری پیمان نامه حقوق کودک و همچنین قصه خوانی توسط انجمن‌ها برگزارخواهد شد.

روز پنج شنبه 21 مهر  با همکاری شبکه یاری و معاونت اجتماعی منطقه 7 شهرداری تهران نشست و کارگاه تخصص با عنوان نفی خشونت راهی برای دستیابی به سلامت کودکان با حضور استادان دانشگاه و متخصصین و مددکاران  آسیب‌های اجتماعی در سرای محله خاقانی واقع در خیابان انقلاب خیابان خاقانی روبروی درب شرقی دانشگاه تربیت معلم از ساعت 3 تا 7 بعد از ظهر برگزار می‌گردد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید