پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر نمایشگاه عکس «تحقق یک رویا»

نمایشگاه عکس «تحقق یک رویا»

رهاورد صعود به بلندترین دیواره جهان در نمایشگاه عکس گروهی ملی پوشان کوهنوردی ایران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه عکس کار مشترکی از سه تن از دیواره‌نوردان و عکاسان کشور – علی کریمی، مهدی فرهادی و حمیدرضا شفقی - است که با پشتیبانی نورنگار و خانه هنردیدگان به روی دیوار رفته و تا روز پنج شبه 25 آبان ماه 1391 در نگارخانه شماره سه ارسباران میزبان دوستداران هنر عکاسی و ورزش کوهنوردی خواهد بود.

تحقق یک رویا، مستند نگاری و ثبت تصویری تکاپوی دشوار و البته ستودنی ورزشکاران ایرانی فاتح برج ترانگوست که پس از کوشش خستگی ناپذیر خود توانستند در تابستان گذشته بر شانه‌های هراس انگیزترین و خطرناک ترین دیواره دنیا، سربلندانه بایستند. برج‌های ترانگو یک گروه رویایی از برجستگی‌های سوزنی هستند که در بخش شمالی یخچال بالتورو در ایالت بالیستان پاکستان واقع شده‌اند. برج بی‌نام و بزرگ ترانگو با بلندای ۶۲۸۶ متر گردن فرازترین این برج هاست که دیواره نوردان فراوانی را ناکام گذاشته و در دید جامعه ورزشی دستیابی به آن‌ها حتی از فتح قلۀ اورست نیز سخت‌تر است.

نورنگار یکی از حامیان اصلی ورزشکاران سلحشور کشورمان در ثبت این افتخار ملی، کوشیده است با برپایی نمایشگاه عکس تحقق یک رویا، گوشه ای از کار بزرگ و ارزنده ایشان را بازتاب دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید