پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها نگاه روز جان باختن مرزبانان ایران و گزارش بنگاه سخن‌پراکنی بی بی سی (BBC)

جان باختن مرزبانان ایران و گزارش بنگاه سخن‌پراکنی بی بی سی (BBC)

مینا ایزدی

سوم آبان ماه 1392 خبری را شنیدیم که در آستانه گرامیداست کوروش بزرگ ما را در غم واندوه فروبرد و آن اینکه 14 تن از مرزبانان و جوانان ایران با یورش ناجوانمردانه مزد بگیران بیگانه همانند آرش و آریوبرزن، در راه پاسداری از این  مرز وبوم جان باختند. به شهادت رسیدن فرزندان این بوم و بر را به‎ ملت‎ ایران‎‎ به‎‎‎ ویژه کسانی‎ که عزیـزان خـود را از دست‎‎ داده‎اند دل‌آرامی و تسلیت عـرض‎ نموده و از ایزد منان برای خانوادۀ محترم شهیدان شکیبایی و صبر آرزومندیم.

اینکه چگونه آدمکشان وتروریست ها از کشور بی درو پیکر پاکستان به مرز ایران نزدیک شده و توانستند چنین جنایتی را انجام دهند نکته ایست که با ید دولتمردان و نهادهایی مانند وزارت اطلاعات که در این زمینه آگاهی و مسئولیت دارند آن را پیگیری کنند تا دیگر ایرانیان شاهد چنین تجاوزی به مرزهای ایران نباشند.

اما روی سخن ما در این نوشتار با نامردان و ناکسانی است که اکنون برای شبکه ضد ایرانی بی بی سی کارمیکنند مانند کسری ناجی. اگر نام می آوریم نه برای آن است که ایشان شخص مهمی هستند بلکه بدین روی است که همه بدانند از که سخن میگوییم.

پس از این رویداد غم انگیز کسری ناجی خبرنگار شبکه انگلیسی بی بی سی گزارشی برای ارباب خود تهیه کرد .در این گزارش فیلمی پخش شد که تبادل آتش میان مرزبانان ایران وتروریست ها را نشان میداد  و کسری ناجی با همان صدای پر از سکته و آزاردهنده اش چنین گفت: این فیلم را یکی از مخالفان حکومت  ایران برای ما فرستاده است!......دولت ایران آنها را به اصطلاح تروریست میداند!!..... ...

آز آنجا که آقای کسری ناجی مدتها است که برای انگلیسها کار میکند و گویا درس های جغرافی  دوران راهنمایی را هم خوب نخوانده است نمیداند که مرز ایران و پاکستان جایی نیست که یک نفر با خیالی آسوده چنین فیلمی را بگیرد مگر اینکه خود نیز از اعضای گروهک تروریستی بوده اما در آن شب مسئولیت تهیه فیلم را بر عهده داشته است تا بتواند به موقع برای ارباب آقای ناجی بفرستد. همچنین منظور ایشان از "به اصطلاح تروریست"چیست؟ یعنی از دیدگاه ایشان کسانی که از تاریکی شب سود جسته و جوانان ایران را که  سرباز وظیفه بودند  با بی رحمی کشته اند، تروریست نیستند؟ البته میدانیم که آنها از دوستان شما و ملکه انگلیس هستند اما آقای ناجی غلام حلقه به گوش بودن هم اندازه ای دارد!

در پایان خوب است خیانت پیشه ای چون تو و همکاران واربابانت بدانند که اگر کوچکترین تجاوزی به مرز ایران زمین شود شما با 75 ملیون مرزبان رودررو خواهید بود پس بهتر است دست از یاوه گویی بردارید و بیش ازاین سخنان بزرگتر از دهان نگویید.

 

تشییع پیکر شهدای ترور سراوان در مشهد

پیکر شهدای سراوان وارد مشهد شد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید