پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان آثار تاریخی غرب تبریز احیاء می‌شوند

یادمان

آثار تاریخی غرب تبریز احیاء می‌شوند

‌مدیر گردشگری، اماکن تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز از احیای آثار تاریخی غرب تبریز خبر داد و گفت: آثار تاریخی که در مسیر جاده ابریشم در غرب تبریز قرار گرفته‌اند، احیاء می‌شود.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | nike air sport attack red bank blue Mid Linen - Grailify - nike sweet classic leather sneaker sandals

محمدرضا عیوضی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از رایزنی‌های صورت گرفته برای احیای جاده ابریشم در مسیر تبریز و شبستر خبر داد و افزود: احیای جاده ابریشم در داخل شهر تبریز در محدوده قراملک و بهار را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: در محدوده قراملک مساجد، حما‌م‌ها و کاروانسراهای متعددی وجود دارد که با احیای آن شاهد تغییر فضای حاکم بر این منطقه از شهر تبریز خواهیم بود.

عیوضی گفت: موفقیت این طرح در گرو تعامل و همراهی تمام نهاد‌های مرتبط است.

مدیر گردشگری، اماکن تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت‌های گردشگری صورت گرفته در شهرداری تبریز از ادامه تورهای تبریز‌گردی از فردای عید فطر خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان تورهای تبریز‌گردی دوباره فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

عیوضی اظهار کرد: در حال حاضر سه موزه شهر و شهرداری، استاد شهریار و خانه علی میسیو متعلق به شهرداری است و در صدد افزایش این موزه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در نوروز 93 بیش از 35 هزار نفر از موزه شهر و شهرداری بازدید کردند که این رقم در نوع خود بسیار مناسب است.

وی از ایجاد موزه ورزش در تبریز خبر داد و گفت: محل این موزه در محوطه دبیرستان توحید سابق شناسایی شده است و در سال 1265 در این محل بازی‌های فوتبال بازی می‌کردند و در حال حاضر پیگیر هماهنگی‌های لازم برای ایجاد این موزه هستیم.

عیوضی در خصوص ایجاد موزه مصالح ساختمانی نیز اظهار کرد: موزه مصالح ساختمانی نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام مدیریت گردشگری، اماکن تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید