شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم نجات جغد شاخ‌دار در دامنه‌ کوه آبیدر

زیست بوم

نجات جغد شاخ‌دار در دامنه‌ کوه آبیدر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، گفت: جغد شاخداری که در دامنه‌ی کوه آبیدر به دام افتاده بود توسط نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی نجات داده شد.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | Vêtements Ensembles enfant Enfant 16, 80 € - JmksportShops ! - adidas hawaii tights , Livraison Gratuite - adidas Performance BLOOMS Rouge / Noir

«مرتضی سنندجی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ساعت 11 صبح دیروز(چهارشنبه1 مردادماه) یکی از شهروندان از خبر گیر کردن یک قطعه جغد بین شاخه و برگ درختان در دامنه‌ی کوه‌ آبیدر از طریق سامانه‌ی 125 به این سازمان خبر داد.


وی خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای امدادی این سازمان به محل اعزام شده و در منطقه‌ی هفت آسیاب در دامنه‌ی کوه آبیدر متوجه گیر کردن چنگال‌های یک قطعه جغد بین شاخه و برگ گیاهان شده که این پرنده بعلت آسیب دیدن توانایی رهاسازی خود و پرواز مجدد را نداشت.


سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی این سازمان بلافاصله این جغد را نجات داده و برای تمیز کردن پرها و تغذیه‌ی مناسب به ایستگاه شماره‌ی 4 انتقال داده شد.


سنندجی یادآور شد: این جغد شاخ‌دار برای بازگشت به طبیعت تحویل مسئولان محیط زیست شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه