شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست کتاب‌شناخت کتاب‌ کتاب مرد جهانی از بیرجند (خاطرات ایام تحصیل دکتر محمد حسن گنجی ) منتشر شد

کتاب‌

کتاب مرد جهانی از بیرجند (خاطرات ایام تحصیل دکتر محمد حسن گنجی ) منتشر شد

" به گزارش روابط عمومی مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی ، مرد جهانی از بیرجند" عنوان کتابی است که به کوشش غلامرضا سحاب و موسسه گیتاشناسی به چاپ رسیده است.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Jordan

 

عنوان کتاب از انتخاب دکتر گنجی در سال 2001 از طرف کمیته هواشناسی جهان به عنوان مرد علمی سال برگزیده شده است. این مجموعه شامل خاطرات ایام تحصیل دکتر محمد حسن گنجی از تحصیل در مدرسه شوکتیه بیرجند تا تحصیل در تهران ، انگلستان و امریکا می‌باشد.
وی در سال 2001 میلادی از طرف سازمان هواشناسی جهان به عنوان مرد سال و برنده جایزه‌ای که هر سال تنها به یک نفر در جهان اهدا می‌شود، برگزیده شد.
یکی از ویژگی‌های این مجموعه تصاویر سیاه و سفید کتاب است که مسیر تکامل هنر عکاسی و عشق دکتر گنجی به جغرافیا باعث شده است تا مجموعۀ نفیسی از عکس های گوناکون را فراهم آورد. همه عکس ها را خود ایشان گرفته و بصورت آلبوم کرده است اغلب تصاویر مرتبط با تاریخ همان زمان است و با مطالب متن و یادداشت‌های سفر و خاطرات قابل تطبیق است . جمعاً 222 قطعه عکس در این کتاب درج شده است.
او پیوسته نکات مفیدی که جنبه علمی و تربیتی داشته و یا حاصل تجربیات خود و دیگران بوده مکتوب کرده تا این موارد مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.
فلسفه زندگی دکتر گنجی در عشق به همنوع و دید مثبت او در زندگی است.در واقع او علاوه بر معلم جغرافیا ، معلم اخلاق هم است


«این کتاب، نخستین اثر بنیاد پرفسور گنجی است که امید می‌رود به زودی به بار بنشیند و شاهد افتتاح رسمی آن باشیم»

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید