پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها گزارشی از جلسه مجمع عمومی انجمن چارسوق کویر اردکان

انجمن‌ها

گزارشی از جلسه مجمع عمومی انجمن چارسوق کویر اردکان

به گزارش روابط عمومی انجمن چارسوق کویر، همزمان با فرارسیدن خجسته زادروز حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان، جلسه مجمع عمومی انجمن چارسوق کویر از ساعت 17/30 عصر روز جمعه 9 تیرماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله حانری اردکان برگزار گردید. بعد از تلاوت آیات قرآن کریم، دبیر انجمن چارسوق کویر به ارائه گزارش فعالیت‌های انجمن پرداخت. رضا ملاحسینی اردکانی در سخنان خود با برشمردن برخی از مهمترین فعالیت‌های انجمن، مسیر حرکت انجمن را درست و رو به پیشرفت دانست و دلیل موفقیت های انجمن را روحیه همراهی و همکاری اعضاء آن دانست. وی با اشاره به اینکه هرجا شعار اصلی انجمن یعنی "کارگروهی، داوطلبانه، دوستانه و هدفمند" را سرلوحه کار خود قرار دادیم موفق بودیم و هرجا این اصول کم رنگ شد، به چالش برخورد کردیم، خاطرنشان کرد که ادامه فعالیت های انجمن نیز مستلزم همراهی و همدلی همه اعضاء است. ملاحسینی در ادامه با اشاره به روند اخذ مجوز انجمن در سالهای گذشته، دلایل اخذ مجوز مجدد از سوی استانداری یزد را برشمرد و به تشریح این روند نیز پرداخت.

در ادامه نشست اعضاء حاضر انجمن به بیان نظرات خود پیرامون نقاط ضعف و قوت فعالیت های آن پرداختند. از جمله مهمترین موارد مطرح شده توسط اعضاء عبارت بود از: تکرای و کلیشه ای شدن برخی فعالیت ها، تاخیر در شروع برنامه ها، به سرانجام نرسیدن طرح تدوین تاریخ شفاهی، کم توجهی به کارگروه های تخصصی انجمن و فعال نبودن آنها، عدم اطلاع رسانی مطلوب در برخی از برنامه ها و ... اما مهمترین نقطه قوت و حسن فعالیت های انجمن نیز تقویت روحیه جمعی و بالاتر رفتن توانایی های فردی اعضاء بیان گردید. پس از آن اساسنامه جدید انجمن برای اطلاع عموم اعضاء مورد تشریح قرار گرفت و بندهای مختلف آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در قسمت آخر نشست نیز انتخابات هیئت مدیره انجمن برگزار گردید. برای انجام این مهم، هیئت نظارت سه نفره ای به ریاست آقای محمدرضا بهجتی و با نظارت آقایان مهدی شاکر و رضا روشان تشکیل گردید. نام نویسی از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و همچنین بازرس انجمن به عمل آمد که طی آن 22 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و 5 نفر نیز برای تصدی سمت بازرسی انجمن ثبت نام کردند. در ادامه با توزیع برگه های آراء انتخابات انجمن برگزار گردید و پس از آن هیئت نظارت به شمارش آراء پرداخت که نتیجه آن به شرح ذیل است:

کل برگه های جمع آوری شده: 38 برگ رای

آراء داوطلبان عضویت در هیئت مدیره انجمن به ترتیب تعداد آراء:

محمد پورورستایی اردکانی: 34 رای / رضا ملاحسینی اردکانی: 33 رای / مجتبی شاکر اردکانی: 29 رای / حسین حائری اردکانی: 22 رای / محمدعلی سرافراز اردکانی: 17 رای / سمانه مهدی زاده: 14 رای / امیر دهستانی اردکانی: 13 رای / مرضیه پوررحیمی: 12 رای / زهرا دهقانی: 10 رای / مصطفی هاتفی اردکانی: 9 رای / عصمت شکوهی نژاد: 9 رای / محمدرضا کمالی: 8 رای / علی ملاحسینی: 6 رای / محسن فتوحی: 5 رای / علی کبیری پور: 5 رای / زهرا کبیری پور: 3 رای / محمدمهدی عابدی، مصطفی اردکانی و حامد دهستانی: 2 رای / مرتضی دهستانی، فاطمه صحرایی و مهدی راستی: 1 رای.

 

آراء داوطلبان بازرسی انجمن به ترتیب تعداد آراء:

وحید کمالی: 9 رای / علیرضا نوروزی و امین پورغلامی: 8 رای / هادی دلیلی: 7 رای / محمدرضا دلیری: 2 رای.

به این ترتیب هفت نفر نخست یعنی: آقایان محمد پورورستایی، رضا ملاحسینی، مجتبی شاکر، حسین حائری، محمدعلی سرافراز، امیر دهستانی و خانم مهدیزاده به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره انجمن به مدت دوسال انتخاب شدند و خانم ها پوررحیمی و دهقانی نیز اعضاء علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند. آقای وحید کمالی نیز به عنوان بازرس اصلی انجمن انتخاب شد و پس از انصراف آقای پورغلامی، علیرضا نوروزی به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب گردید.

 

جلسه مجمع عمومی انجمن چارسوق کویر در ساعت 20/30 به اتمام رسید. اما چند نکته:

-          با تمام اعضاء انجمن جهت حضور در این نشست تماس گرفته شد و اعلام گردید که عدم حضور بدون عذر موجه به منزله قطع همکاری با انجمن محسوب خواهد شد؛

-          از نزدیک به 108 نفری که تماس گرفته شد، 28 نفر اعلام انصراف نمودند و 21 نفر از اعضاء نیز به دلایلی قادر به حضور در نشست نبودند و جلسه با حضور 42 نفر از اعضاء برگزار گردید. 17 نفر بدون اطلاع قبلی در جلسه حضور نداشتند.

-          طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود با دعوت مکتوبی که از مسولین شهرستان شده بود، بعد از نماز مغرب و عشاء جشن مختصری به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان نیز برگزار شود که متاسفانه هیچ یک از مسولان حاضر نشدند و با توجه به طولانی شدن جلسه مجمع عمومی، این برنامه لغو گردید.

-          از میان مسولان دعوت شده تنها آقای شرف الدینی معاونت محترم امورفرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در جمع دوستان حضور یافتند و به این ترتیب جلسه ای با حضو ایشان با موضوع تشریح فعالیت ها و بررسی مسائل انجمن تشکیل گردید.

-          در این جلسه آقای ملاحسینی دبیر انجمن به تشریح فعالیت های انجام گرفته توسط انجمن چارسوق کویر پرداخت و آقای شرف الدینی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دوستان چارسوق با اشاره به روند تغییرات در سازمان ورزش و جوانان و فعالیت های معاونت امور جوانان، قول مساعد جهت همکاری بیشتر با انجمن و پیگیری مسائل آن را داد.

-          انتخاب مدیر عامل انجمن (به جای دبیر طبق تعریف جدید اساسنامه) و همچنین سایر مسولیت ها به نظر هیئت مدیره انجمن و نشست آتی آن موکول شد.

-          در برپایی این برنامه، دوستان نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اردکان، به ویژه آقای پایدار و همکارانشان همکاری صمیمانه ای داشتند که انجمن چارسوق کویر مراتب تشکر خود را از آنان اعلام می دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید