جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها گزارش مراسم پایانی پانزدهمین نمایشگاه جوانه 15 برگزار شد

گزارش

مراسم پایانی پانزدهمین نمایشگاه جوانه 15 برگزار شد

پروانه عنادی

 

مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هنر کودکان ونوجوانان با عنوان جوانه 15 (XV) روز جمعه بیست‌ودوم مهرماه 1390، درمکان چادرخانه مجموعه کاخ گلستان و درمیان استقبال علاقمندان به هنر، برگزار شد.

این نمایشگاه که با همکاری گنجینه نقش جهان، نگارخانه شیو، مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ گلستان، خانه هنرمندان ایران، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، کمیته ملی موزه‌های ایران و با حمایت کمیسیون ملی یونسکو، به مدت یک هفته از 15 تا 22 مهر ماه، گزیده‌ای از آثار تجسمی کودکان و نوجوانان را به نمایش گذاشته بود. مراسم پایانی در روز جمعه 22 مهرماه با اهدای یادبود نمایشگاه به گروه سنی کودکان و اهدای جوایز به آثار برگزیده در بخش نوجوانان به پایان کار خود رسید و انتظارها برای فرا رسیدن جوانۀ بعدی آغاز شد.

از بخش‌های جذاب مراسم می‌توان به نمایش تک نفره فرزین طاهری با عنوان آرش کمانگیر و همچنین برنامه نقالی توسط سه تن از نونهالان به نام‌های دیبا عاملی، فاطمه صنیعی و یاسمین گلزار و نوازندگی متین السادات عرب زاده با کارگردانی راضیه فلاحی اشاره کرد که مورد تشویق و استقبال پرشور حاضران قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از تابلوی نمادین نمایشگاه جوانه پانزده رونمایی و به رسم یادگار به مدیریت محترم کاخ گلستان، آقای مسعود شریفی پیشکش شد. این تابلو به همت سورین دانش منش طراحی و تهیه شده بود. پایان بخش همایش سرود ای ایران بود که باشندگان با ادای احترام بپا ایستادند. امید است، نمایشگاه جوانه که اینک به پانزده سالگی خود رسیده، شاهد بالندگی و شکوفایی و بلوغ خود درسال‌های آینده باشد.

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

اختتاميه جوانه 15

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید