جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی فراخوان شرکت در شانزدهمین نمایشگاه سالانۀ آثار هنری کودک و نوجوان جوانۀ XVI - اسفندماه 1391

رویدادهای فرهنگی

فراخوان شرکت در شانزدهمین نمایشگاه سالانۀ آثار هنری کودک و نوجوان جوانۀ XVI - اسفندماه 1391

نگارخانۀ شیو و گنجینۀ نقش جهان با همیاری استادان و مربیان گرامی شانزدهمین نمایشگاه سالانه جوانه ویژۀ آثار هنری کودکان و نوجوانان را در مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی کاخ گلستان برگزار می‌کنند.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | SBD - 100 Release Date - nike lebron ambassador 7 360 2017 edition appraise Tech Grey CT8527 - nike lunar woven chukka rainbow color wheel drive

 

 
ـ زمان نمایشگاه: 11 تا 18 اسفندماه 1391
ـ مکان برگزاری: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی کاخ گلستان
 
◄ شرایط عمومی شرکت در نمایشگاه:
ـ گروه سنی:        کودکان 5 تا 12 سال: به دنیاآمدگان از 16 مهر 1379 تا 15 مهر 1386
                        نوجوانان 13 تا 19 سال: به دنیاآمدگان از 16 مهر 1372 تا 15 مهر 1379
 
ـ موضوع: موضوع نمایشگاه آزاد است.
ـ نوع آثار: طراحی، آثار حجمی، عکس، نقاشی (رنگ روغن، پاستل، آبرنگ و... ) و... .
ـ اندازۀ آثار: حداقل 20 × 20 و حداکثر 100 ×100 سانتیمتر
ـ تعداد آثار: تا 5 اثر از هر شرکت‌کننده
 
◄ نام‌نویسی و ارائه آثار:
ـ نام‌نویسی: زمان نام‌نویسی برای شرکت در نمایشگاه: 29 بهمن 1391 تا 2 اسفند 1391
ـ تحویل آثار: زمان تحویل آثار به صورت قابل ارائه در نمایشگاه (قاب شده): روزهای 3 و 4 اسفند 1391 در محل کاخ گلستان است.
توجه: منظور از عبارت قابل ارائه در نمایشگاه این است که برای هر اثر، با توجه به ماهیت و ایدۀ هنرمند در خلق آن اثر، پیش­‌بینی­‌های لازم برای ارائۀ آن اثر در نمایشگاه صورت گیرد؛ یعنی اینکه برای برگزارکنندگان امکان در برابر دیدگذاردن اثر فراهم باشد. بدیهی است قاب کردن یکی از رایج‌ترین شکل‌های قابل ارائه کردن یک اثر هنری در نمایشگاه‌هاست. انتخاب نوع قاب متناسب با اثر، رنگ و جنس آن، مستحکم بودن قاب به ویژه از نظر قدرت تحمل وزن شیشۀ درون آن و... از جمله شرایطی است که باید در برگزیدن قاب مناسب با اثر مورد توجه قرار گیرد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ توجه فرمایید که: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـ شرکت در این نمایشگاه برای همۀ هنرجویانِ کودک و نوجوان آزاد است.

ـ در این نمایشگاه آثاری پذیرفته می‌شود که برپایۀ حس آفرینندگی و خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان ایجاد شده باشد؛ بنابراین آثار کپی شده از روی آثار هنرمندان دیگر در این نمایشگاه جایگاهی ندارد و پذیرفته نمی‌شود.
ـ دبیرخانۀ نمایشگاه توصیه می‌کند که هنرجویان محترم، با هماهنگی و از سوی استادان و مربیان خویش در این نمایشگاه شرکت کنند، چراکه آثار از سوی استادانِ هنرجویان برای شرکت در نمایشگاه گزینش خواهدشد، و سپس نا‌م­‌نویسی صورت می­‌گیرد.
ـ آثار شرکت‌کنندگانی که مستقیماً در نمایشگاه نام‌نویسی کنند، پس از ارزیابی داوران و در صورت مناسب بودن اثر، به نمایشگاه راه می‌یابد.
ـ در صورتی که مشخص شود اثری کپی است یا دارای شرایط قید شده در آیین‌نامۀ شرکت در نمایشگاه نیست، آن اثر در نمایشگاه شرکت داده نخواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.
ـ ورودیه شرکت آثار انفرادی برای یک اثر 000/35 تومان، برای 2 اثر 000/50 تومان و برای 3 تا 5 اثر، هر اثر 000/20 تومان است. که ضروری‌است در زمان نام‌نویسی پرداخت شود (ارائۀ تصویر شناسنامه در این زمان الزامی است).
ـ میزان ورودیه برای آثار گروهی، بزرگ‌تر و متفاوت، بر پایۀ اندازه و نوع آثار مشخص خواهد شد. منظور از آثار گروهی، آثاری است که چند هنرمند با همکاری یکدیگر یک اثر هنری بیافرینند، و آن‌را به عنوان یک اثر در نمایشگاه شرکت دهند.
ـ برگزارکنندگان، کارت دعوت بازدید از نمایشگاه را در اختیار هر شرکت‌کننده می‌گذراند تا هنرجویان بتوانند میهمانان خود را برای بازدید از نمایشگاه و شرکت در برنامۀ گشایش و پایانی دعوت کنند.
ـ آثار شرکت­کنندگان به صورت قابل ارائه در نمایشگاه یا قاب‌شده، و با نوشتن مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و نام استاد) در پشت هر اثر تحویل دبیرخانۀ نمایشگاه شود.
ـ هزینه‌های برگزاری نمایشگاه (تهیه و ارسال دعوتنامه و پوستر، عکاسی آثار و چاپ بروشور و سی‌دی، تهیۀ هدایا و لوح یادمان، آگهی، پذیرایی، برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های آغازین (افتتاحیه) و پایانی (اختتامیه)) بر عهدۀ برگزارکنندگان است.
ـ در مراسم پایانی (اختتامیه) یادمان جوانه به همۀ هنرآموزان و هنرجویان شرکت‌کننده در نمایشگاه اهدا خواهدشد؛ همچنین به آثار برتر در گروه سنی نوجوانان گواهی شرکت و جوایزی نیز تعلق خواهد گرفت.
 
 
 
دبیرخانه شانزدهمین نمایشگاه سالانه جوانۀ XVI ویژۀ اثار هنری کودکان و نوجوانان: گنجینه نقش جهان:
تهران، شمال­‌غربی میدان انقلاب، روبه‌روی سینما مرکزی (کنار ایستگاه مترو)، کوچۀ جنتی شمارۀ 7 (33 قدیم)، واحد 7، تلفن و دورنگار: 66438696     تلفن: 66907428   صندوق پستی: 431-13145

دیدگاه‌ها   

0 #1 Guest 1391-12-09 06:22
درود بر شما
در ارتباط با ثبت لطفاً ترتیبی اتخاذ نمایید تا سال آینده به صورت اینترنتی هم قابل انجام باشد و هزینه نیز از طریق حساب بانکی باشد . زیرا آمدن به دفتر شما در ساعات اداری با این ترافیک تهران و ... کار مشکلی است .
پیروز و سربلند باشید .
ارادتنمند شما
محمد بهمنی 91/12/08
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید