پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر منشور کوروش بزرگ به فضا می‌رود

خبر

منشور کوروش بزرگ به فضا می‌رود

از چند ماه پیش در تارنگار خود برای انتخاب محموله بعدی ارسالی به فضا نظر‌خواهی کردم که در این نظرخواهی، گزینه‌های مختلفی مورد توجه و انتخاب مردم واقع شد که بیشترین درخواست برای منشور کوروش بزرگ بود.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - nike shox pet print pages for kids free dinosaur

به گزارش ایرنا، پدر ترویج فناوری فضایی ایران گفته است: منشور کوروش بزرگ با ترجمه فارسی، انگلیسی، روسی و میخی در نوروز سال آینده (1392) به فضا ارسال می‌شود.

«سیروس برزو» دراین‌باره توضیح داد: از چند ماه پیش در تارنگار خود برای انتخاب محموله بعدی ارسالی به فضا نظر‌خواهی کردم که در این نظرخواهی، گزینه‌های مختلفی مورد توجه و انتخاب مردم واقع شد که بیشترین درخواست برای منشور کوروش بود.

با توجه به عدم دسترسی و سنگین بودن منشور کوروش بزرگ و عدم امکان حمل آن با محموله فضانوردان، متن منشور را به زبان‌های میخی، فارسی، انگلیسی و روسی تهیه کرده و در صورت موافقت کمیسیون‌های مربوطه در نوروز سال آینده با هماهنگی فضانوردان روسی آن را به فضا ارسال خواهم کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه