پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری همایش باستان‌شناسی و میراث فرهنگی ایران در دانشگاه تسوکوبای ژاپن

خبر

برگزاری همایش باستان‌شناسی و میراث فرهنگی ایران در دانشگاه تسوکوبای ژاپن

مدیر دفتر ارتباطات و همکاری‌های بین‌الملل پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری همایش باستان‌شناسی و میراث فرهنگی ایران در روز جمعه 12 خردادماه 91 در دانشگاه تسوکوبای ژاپن خبر داد.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Air Jordan 4 Retro "White Oreo" CT8527 - 100 , NETWORK-PRESIDENTS Store - nike zoom hypercross trainer turquoise gold rings

«سوسن چراغچی» با اعلام این خبر به میراث آریا(chtn) گفت: همایش مورد نظر که از سوی دانشگاه تسوکوبا و با هماهنگی دفتر ارتباطات و همکاری‌های بین‌الملل پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدارک دیده شده، با حضور تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه مذکور و برخی دیگر از دانشگاه‌های توکیو و با سخنرانی «محمدرضا بذرگر»، رئیس پژوهشگاه، افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین کارگاه آموزشی باستان‌شناسی و میراث فرهنگی ایران، پانزدهم خرداد در شعبه دانشگاه تسوکوبا در توکیو با حضور هیات نمایندگی پژوهشگاه و جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار خواهد شد.

محمدرضا بذرگر، «بهزادعلی ثابت»، «‌سیدمحمود میراسکندری» و سوسن چراغچی هیات چهارنفره‌ای هستند که به دعوت رسمی دانشگاه تسوکوبا به مدت یک هفته در این همایش و کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه