پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر اولین جلسه «مبانی نظری باستانشناسی» در مرکز آموزش ابرشهر برگزار شد

خبر

اولین جلسه «مبانی نظری باستانشناسی» در مرکز آموزش ابرشهر برگزار شد

اولین جلسه "مبانی نظری باستانشناسی" در مرکز آموزش ابرشهر(پامنار) دیروز عصر (سه‌شنبه 16 خردادماه 1391) باحضور دکتر کامیارعبدی و با باشندگی دانشجویان علاقمندان سطوح کارشناسی تا دکتری با موفقیت و رضایت برگزارشد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Nike WMNS Dunk Low Purple Pulse (2021) - nike air max 90 jacquard infrared light - DM9467 - 500

 در همین جلسه با توجه به اظهار علاقمندی دانشجویان به برگزاری سایر دوره های تخصصی ،مقرر گردید دوره "برنامه ریزی پژوهشی در باستانشناسی" با حضور دکتر عبدی از هفته آینده در روز پنج شنبه از ساعت 10 تا 12 آغاز گردد.
 علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن 33984386 (خانم جلالی) و یا با پیامک به شماره همراه 09399679810 و یا رایانامه
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل فرمایند.

سایر دوره‌ها نیز(زبان تخصصی باستانشناسی در سه سطح مبتدی-متوسط و پیشرفته/استاد: دکتر عبدی ،خط پارسی باستان و خط پهلوی میانه/ استاد:خانم دکتر دارا و آشنائی با بافت‌های تاریخی / استاد: مهندس معمارزاده و طراحی اشیاء و مدارک باستانشناسی / استاد: حسین زمانی و ری شناسی/استاد: قدیر افروند و .....) با نام نویسی علاقمندان و به حدنصاب رسیدن کلاسها برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه