جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برنامه‌های بزرگداشت آذریزدی ۱۳ تیر اعلام می‌شود

خبر

برنامه‌های بزرگداشت آذریزدی ۱۳ تیر اعلام می‌شود

اسدالله شکرانه، دبیر بنیاد مهدی آذریزدی از نشست مسوولان این بنیاد با مسوولان فرهنگی در سه‌شنبه ۱۳ تیر برای تصویب نهایی برنامه‌های بزرگداشت آذریزدی خبرداد. ۱۸ تیر سالروز درگذشت این نویسنده آثار کودکان و نوجوانان است.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | 02 Release Date - nike air force 1 special fields free shipping line - PUMA MB.01 LaMelo Ball 377237 - SBD

ایلنا: برنامه‌های بزرگداشت آذریزدی ۱۳ تیر اعلام می‌شود.

به گزارش ايلنا، دبیر و اعضای بنیاد مهدی آذریزدی در نشستی که روز سه شنبه، ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود برنامه‌های پیشنهادی خود را با مسوولان فرهنگی دستگاه‌های مختلف استان هم‌چون مسوولان استانداری و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان می‌گذارند.

شکرانه با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری این نشست، برنامه‌های نهایی این مراسم که ۱۸ تیر و به مناسبت سالروز درگذشت مهدی آذریزدی برگزار می‌شود، از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

اسدالله شکرانه در اسفندماه سال ۱۳۹۰ با حکم بهرام عبدالحسینی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، به سمت دبیری بنیاد مهدی آذریزدی منصوب شده است. وی ۱۳ سال عهده دار مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بوده و کتاب «از حوالی دیروز» به قلم او منتشر شده است.

او جایزه یونسکو و نیز جایزه سلطنتی کتاب سال را پیش از پیروزی انقلاب دریافت کرده بود و سه کتاب او توسط شورای کتاب کودک به‌عنوان کتاب برگزیده سال انتخاب شده بودند.

مهدی آذریزدی، نویسنده سرشناس آثار کودکان و نوجوانان و نویسنده کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» ۱۸ تیر ۱۳۸۸ در سن ۸۸ سالگی در گذشت. هفته جاری شواری فرهنگ عمومی تصمیم گرفته است ۱۸ تیر را به مناسبت درگذشت او به نام روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نام گذاری کند اما این تصمیم هنوز نهایی نیست و نیازمند تایید مراجع دیگر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید