شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برنامه هفته 16 تا 19 جام خلیج فارس (لیگ برتر) فوتبال

ورزش

برنامه هفته 16 تا 19 جام خلیج فارس (لیگ برتر) فوتبال

کمیته مسابقات سازمان فوتبال برنامه هفته شانزدهم تا نوزدهم جام خلیج فارس و دیدارهای معوقه استقلال را اعلام کرد.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | Air Jordan 4 Retro "White Oreo" CT8527 - 100 , NETWORK-PRESIDENTS Store - nike zoom hypercross trainer turquoise gold rings

به گزارش فارس، کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه هفته شانزدهم تا نوزدهم جام خلیج فارس را به شرح زیر اعلام کرد:

هفته شانزدهم؛ تعظیم سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت روز نیروی دریایی

پنجشنبه 7 آذرماه ساعت 15
ذوب آهن - استقلال خوزستان ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
تراکتورسازی - پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام تبریز

جمعه 8 آذر ساعت 15
مس کرمان - راه آهن ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
سایپا - داماش گیلان ورزشگاه انقلاب کرج
نفت تهران - فجرشهید سپاسی ورزشگاه دستگردی تهران
ملوان انزلی - صبای قم ورزشگاه تختی انزلی
فولاد خوزستان - سپاهان ورزشگاه تختی اهواز

جمعه 8 آذر ساعت 16 و 20 دقیقه
استقلال - گسترش فولاد تبریز

هفته هفدهم؛ گرامیداشت هفته دانشجو

پنجشنبه 14 آذرماه ساعت 15
فجر شهید سپاسی - فولاد خوزستان ورزشگاه حافظیه شیراز
راه آهن - سایپا ورزشگاه تختی تهران
سپاهان - استقلال ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جمعه 15 آذر ماه ساعت 15
داماش گیلان - ملوان ورزشگاه عضدی رشت
گسترش فولاد تبریز - تراکتورسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز
صبای قم - نفت تهران ورزشگاه یادگار امام قم
استقلال خوزستان - مس کرمان ورزشگاه تختی اهواز

جمعه 15 آذر ساعت 16 و 20 دقیقه
پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان ورزشگاه آزادی

هفته هجدهم؛گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم(ع)

پنجشنبه 21 آذر ماه ساعت 15
سایپا - استقلال خوزستان ورزشگاه انقلاب کرج
سپاهان - گسترش فولاد تبریز وزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه 22 آذرماه ساعت 15
مس کرمان - پرسپولیس ورزشگاه امام علی کرمان
نفت تهران - داماش گیلان ورزشگاه دستگردی تهران
ملوان - راه آهن ورزشگاه تختی انزلی
تراکتورسازی تبریز - ذوب آهن ورزشگاه یادگار امام تبریز
فولاد خوزستان - صبای قم ورزشگاه تختی اهواز

جمعه 22 آذر ماه ساعت 16 و 20 دقیقه
استقلال - فجرسپاسی ورزشگاه آزادی تهران

هفته نوزدهم؛ گرامیداشت سالروز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت شهادت آیت الله دکتر مفتح

پنجشنبه 28 آذر ماه ساعت 15
فجرسپاسی - گسترش فولاد تبریز ورزشگاه حافظیه
ذوب آهن - مس کرمان ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
استقلال خوزستان - ملوان ورزشگاه تختی اهواز

پنجشنبه 28 آذر ماه ساعت 16 و 20 دقیقه
پرسپولیس - سایپا ورزشگاه آزادی تهران

جمعه 29 آذر ماه ساعت 15
داماش گیلان - فولاد خوزستان ورزشگاه عضدی رشت
راه آهن - نفت تهران ورزشگاه تختی تهران
تراکتورسازی تبریز - سپاهان اصفهان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
صبای قم- استقلال ورزشگاه یادگار امام قم

برنامه دیدارهای معوقه استقلال در لیگ و جام حذفی

یکشنبه 3 آذر ماه
استقلال - ملوان ورزشگاه آزادی معوقه

سه شنبه 19 آذر ماه
استقلال - کاسپین قزوین از مرحله یک شانزدهم جام حذفی

***

۱۳ سال است در لیگ بازی می‌کنم، از این چیزها ندیده‌ام
بیاتی‌نیا:کم‌کاری ذوب‌آهنی‌ها کذب محض است

مهاجم باتجربه ذوب‌آهن شایعه کم‌کاری برخی از بازیکنان این تیم را تکذیب کرد و گفت: برای بازیکنان ذوب‌آهن آبرو و شرافت مهم‌تر از هر چیز دیگری است.
 
محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در خصوص نتایج نه چندان خوب ذوب‌آهن در بازی‌های امسال گفت: زیاد اهل بهانه آوردن نیستم اما آنهایی که دید عمیقی به فوتبال دارند، می‌دانند که تیم ما با چه شرایطی وارد بازی‌ها شد. در حالی که همه تیم‌ها قبل از شروع فصل در حال استراحت بودند، ذوب‌آهن درگیر پلی‌آف بود و 40 روز اضافه تمرین کردیم. این موضوع ذهن و بدن بازیکنان را فرسوده کرد و ما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فقط 6 روز تمرین کردیم.


وی ادامه داد: در فصل نقل‌وانتقالات هم زمان را از دست دادیم و باشگاه نتوانست در این زمینه به خواسته‌هایش برسد. هیچ بازیکنی ریسک نمی‌کرد به ذوب‌آهن بیاید، چون تکلیف ماندن ما در لیگ برتر مشخص نشده بود و آنها ترجیح می‌دانند به تیم‌های دیگر بروند. از طرفی ما فصل گذشته با 3 مربی کار کردیم و تغییرات زیاد بود و این در حالی است که یکی از فاکتورهای موفقیت، ثبات در کادر فنی و مدیریتی باشگاه است. با این حال معتقدم با تمامی این مشکلات نسبت به بعضی از تیم‌ها بهتر نتیجه گرفته‌ایم.


بیاتی‌نیا در خصوص شایعه کم‌کاری بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل اختلاف با بوناچیچ افزود: این موضوع کذب محض است و اصلاً چنین چیزی را قبول ندارم، چون شرافت و آبرو برای هر بازیکن مهم است. شاید در هر تیمی یک عده از بازیکنان با تفکرات مربی مخالف باشند یا به خاطر نیمکت‌نشینی ناراحت شوند اما وقتی به زمین مسابقه بیایند همه چیز را فراموش می‌کنند و می‌خواهند به سرمربی ثابت کنند که مستحق نیمکت نشینی نیستند. ذوب‌آهن تیم بی‌حاشیه است و مطمئن باشید با مدیریت سعید آذری و تلاش‌های سعدمحمدی، این تیم به شرایط خوبی خواهد رسید.

***

فکر نمی‌کنم کار هواداران مهم باشد
قوچان‌نژاد:خوشحالم گلزنی کردم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندارد لیژ گفت: خودمان را در زمین گم کردیم و گرنه برنده بازی با به‌ورن بودیم.


 به گزارش فارس، رضا قوچان نژاد پس از آنکه شب گذشته در دیدار منجر به تساوی 2 بر 2 مقابل واسلند به‌ورن اولین گل خود را به ثمر رساند، اظهار داشت: با تمام احترامی که برای واسلند به‌ورن قائلم، معتقدم اگر امشب به جای برد به تساوی رسیدیم، چون خودمان را در زمین گُم کردیم.


وی ادامه داد‌:‌ به قدر کافی موقعیت داشتیم که مقابل این حریف برنده شویم. اما تقصیر از آن حریف نبود، بلکه اشتباه خودمان بود.


او ادامه داد: گاهی اوقات در حین بازی فوتبالی خوب نشان دادیم. اما پس از آنکه یک بر صفر جلو زدیم و یا 2 بر یک جلو بودیم، اوضاع باز مثل گذشته شد. این که بازی را نگه داشتیم و اجازه دادیم حریف حمله کند.


این بازیکن ایرانی که از تساوی شب گذشته به جای کسب برد، ناراحت بود، حرف‌های دیگری هم زد. او عنوان کرد: باید مقابل این حریف 90 دقیقه تمام حمله می‌کردیم. نباید به حریف اجازه عمل داده می‌شد.او که مدت‌ها در ترکیب اصلی تیمش غایب بود، از فرصت حضور مقابل واسلند نهایت استفاده را با گلش برد.


قوچان نژاد افزود: باعث تاسف است که مساوی شد. اما شخصا خوشحالم که گلزنی کردم. پس از 4 ماه توانستم باز در میدان بازی کنم. این بازی در اصل اولین دقایق حضورم در پیکارهای فصل جاری بود. هرچند که قبلا در رقابت‌های لیگ اروپا بازی کرده‌ام.


به گزارش فارس، وی در این دیدار 59 دقیقه بازی کرد و بعد تعویض شد. در این دقیقه  به خواست مربی جایش را به ازکیل  داد. به همین دلیل هواداران به خاطر این تصمیم با سوت زدن اعتراض کردند. بازیکن ایرانی در این مورد گفت: نمی‌دانم این حرکت هواداران به خاطر من بود یا نه. گمان نکنم خیلی مهم باشد.


در پیکار انجام شده لژیونر ایرانی در دقیقه 14 گل اول تیمش را زد. سپس دقیقه 19 اموند گل تساوی را زد.


سپس دقیقه 64 باتشوی استانداردی‌ها را پیش انداخت. در حالیکه دقیقه 72 بلوندل بازی را مساوی کرد.

***

حضور مهدی رحمتی در تمرین پیکان

دروازه بان استقلال روز گذشته (پنج‌شنبه) در تمرین تیم فوتبال پیکان حضور پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، سیدمهدی رحمتی که رابطه خوبی با فرهاد کاظمی، سرمربی پیکان دارد، روز پنج‌شنبه برای دیدار با مربی پیشین خود راهی پیکانشهر شد و 2 ساعت در تمرین پیکان حضور داشت.

رحمتی که در سپاهان و مس کرمان شاگرد کاظمی بوده است در تمرین پیکان حضور یافت و ساعتی با مربی پیشین خود در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. رحمتی همچنین دقایق با رحمان رضایی، مدافع سابق تیم ملی به گفت‌وگو پرداخت.

***

براتی:آیین‌نامه کمیته انضباطی تصویب نشده است

به گزارش فارس، در حالی که چند روزی است از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گذشته‌ اما هنوز بحث در خصوص تصویب آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال داغ است و در حالی که گروه تدوین کننده این آیین نامه معتقدند که آیین نامه انضباطی در این مجمع تصویب شده اما گروهی از کارشناسان حقوقی فوتبال این آیین نامه را تصویب نشده می‌دانند.


احمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: این آیین نامه تصویب نشده و اگر به آرشیو خبرگزاری فارس در 6 آبان ماه مراجعه کنیم می‌بینیم آقای کفاشیان هم گفته این آیین نامه به صورت کامل  تصویب نشده است و طی 10 روز آینده در مورد آن تصمیم گیری نهایی می شود.مگر در فدراسیون فوتبال بالاتر از شخص رئیس وجود دارد؟


وی افزود: شنیده‌ایم که گفته شده کلیات آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال تصویب شده و قرار است بعدا اصلاح شود. این حرف چه معنی می‌تواند داشته باشد؟ برای ما تعریف کنید که کلیات یعنی چه؟ مگر در مجمع در خصوص بند بند این آیین نامه صحبت شده که می‌گویید تصویب شده است؟ موضوع مهم اینجاست که اگر می‌گویید باید این آیین نامه اصلاح شود، این به خودی خود یعنی اینکه آیین نامه جدید مورد تایید اعضای مجمع نیست و آن را نپذیرفته‌اند. اگر قرار است آیین نامه انضباطی اصلاح شود باید دوباره در مجمع به بحث گذاشته شده و سپس برای تصویب شدن آن رای‌گیری شود.


وی ادامه داد: موضوع مهم دیگری که باید به آن پرداخت، این است که مجمع نمی‌تواند اختیارات خود را به هیچ رکن دیگری واگذار کند بنابراین اینکه گفته می‌شود کمیته سه نفره باید آیین نامه جدید را تصویب کنند، موضوعی خارج از قانون است. این گروه سه نفره می‌توانند آیین نامه را اصلاح کنند اما تصویب آن به عهده مجمع فدراسیون فوتبال است. از نظر من با توجه به اینکه مجمع آیین نامه را نیازمند اصلاح دانسته و مادامی که اصلاح نشود، تصویب نخواهد شد، نشان دهنده این موضوع است که آیین نامه در مجمع 6 آبان به تصویب نرسیده است.


معاون حقوقی اتحادیه فوتبال در خصوص  اینکه گفته می‌شود آیین نامه انضباطی جدید فدراسیون فوتبال 95 درصد با آیین نامه فیفا منطبق است، اظهار کرد: آقایان بگویند معیار وخط کش‌ آنها برای این درصد گیری چه بوده و چرا نباید این آیین نامه با آیین نامه فیفا صددرصد منطبق باشد؟ آیا باید هر بار آیین نامه مصوب شود و بعد از به مشکل خوردن همانند کسر امتیاز از تیم‌ها به فکر اصلاح آن بیفتیم؟ همین آیین نامه موجود دستپخت آقایان در فدراسیون آقای کفاشیان است. دوست عزیز ما آقای نصیر زاده که سالهاست در فدراسیون آیین نامه می‌نویسد چرا همان زمانی که این آیین نامه را می‌نوشت به این موضوعات فکر نکرد؟ وقتی این آیین نامه تایید شد ما در اتحادیه فوتبال اطلاعیه دادیم و گفتیم که آیین نامه ایراد دارد اما به ما خندیدند و ما را تخطئه کردند.


براتی ادامه داد: مهمترین مسئله‌ای که باید در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اصلاح شود به نحوه انتخاب رئیس و نائب رئیس کمیته انضباطی و رئیس و نائب رئیس کمیته استیناف برمی‌گردد. طبق اساسنامه جدید فیفا رؤسای کمیته‌های انضباطی و استیناف و نائب رئیسان آنها باید دو شرط اساسی داشته باشند. اول باید حقوقدان باشند و سپس باید توسط مجمع انتخاب شوند تا استقلال داشته باشند چرا که اگر بخواهند به مسائل و مشکلاتی در خصوص هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و یا شخص رئیس فدراسیون فوتبال رسیدگی کنند، جرات آن را نخواهند داشت چرا که توسط رئیس فدراسیون فوتبال و یا هئیت رئیسه آن انتخاب شدند و برای جلوگیری از این موضوع فیفا این مسئله را پیش بینی کرده است.


این کارشناس حقوقی فوتبال درباره اینکه چرا برای تصویب آیین نامه انضباطی جدید فوتبال عجله می‌شود، هم افزود: مشخص نیست چه مصلحتی وجود دارد که برای اصلاح این آیین نامه این همه عجله می‌شود. آیا موضوع کسر امتیاز از تیم‌ها از موضوع استقلال کمیته‌های انضباطی و استیناف مهم‌تر است؟ موضوعی به این مهمی را نادیده می‌گیرند اما روی کسر امتیاز از تیم‌ها مانور می دهند و تصور من بر این است که این همه عجله برای بازگرداندن امتیاز تیم‌هاست تا سر و صدای آنها را بخوابانند.


براتی افزود: البته بیان این نکته که امتیاز تیم‌ها بازگردانده شود فقط از دهان افراد غیر حقوقدان خارج می‌شود چرا که یک حقوقدان می‌داند قانون عطف به ماسبق نمی‌شود. قانون اگر بخواهد به گذشته سرایت کند فقط آیین رسیدگی و تشریفات رسیدگی عطف به ماسبق می‌شود به طور مثال اگر قبلا یک بازیکن می‌توانست یک وکیل داشته باشد حالا می‌تواند با 2 وکیل در کمیته انضباطی حاضر شود اما در مورد مسائل ماهوی، قانون  عطف به ماسبب نمی‌شود. ضمنا مسئله مهم دیگر این است که درباره پرونده‌هایی که رای آنها صادر شده به قانون زمان صدور رای مراجعه می‌شود، نه به قانونی که بعدا تصویب شده است. هر کس که با الفبای حقوق آشنا باشد اینها را می‌داند چرا که این موضوع در نخستین ترم دانشکده حقوق و در درس مقدمه علم حقوق به دانشجویان آموزش داده می‌شود.


معاون حقوقی اتحادیه فوتبال در پایان گفت و گو با فارس گفت: مشکل فوتبال ما این است که کسی که در خصوص مسائل فنی تبحر ندارد در مربیگری هم اظهار نظر نمی کند اما همه بدون تحصیلات حقوقی در مورد علم حقوق صحبت می‌کنند.

***

فرامرزی:استعفای کرانچار واقعیت ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اخبار مربوط به استعفای کرانچار و خداحافظی نویدکیا از سپاهان کذب محض است.


محمد فرامرزی در گفت و گو با تسنیم، اظهار داشت: شایعه استعفای کرانچار و یا جایگزینی مربی دیگری به جای او صحت ندارد و همین امروز تمرین ریکاوری سپاهان با حضور کرانچار انجام خواهد شد.


وی درباره بحث خداحافظی نویدکیا و بازی نکردن او برای سپاهان نیز خاطرنشان کرد: آن سایتی که این 2 خبر را منتشر کرده، مغرض و خبرش کذب است. نکته جالب اینکه نویدکیا روز پنج‌شنبه در تمرین سپاهان حاضر شد و هنگامی که بازیکنان تمرین می‌کردند، او هم انفرادی دور زمین دوید. نویدکیا خودش در تمرین حاضر است و چنین صحبتی نمی‌کند و ما نمی‌دانیم درباره بازیکنی که با این انگیزه تمرین می‌کند، چگونه چنین اخباری را منتشر کردند.


سخنگوی باشگاه سپاهان تصریح کرد: نویدکیا به زودی شرایط اولیه برای تمرین گروهی و بازی را پیدا خواهد کرد. بعد از سفر او به آلمان امیدواریم که بتواند در نیم فصل دوم برای تیم به میدان برود. در مجموع امید زیادی داریم که سوکای و نویدکیا از اوایل نیم فصل دوم شرایط حضور در میدان را پیدا کنند. نویدکیا فداکاری زیادی برای تیم انجام داده و منتظر بازگشت قدرتمندانه او هستیم.


فرامرزی در واکنش به صحبت‌های علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق سپاهان نیز به تسنیم گفت: به هیچ عنوان صحبتم درباره علیرضا رحیمی نبود، این سوتفاهم محصول یک مصاحبه رادیویی بود که من در ابتدای آن به رحیمی به خاطر زحمات 2 ساله خسته نباشید گفتم و حرف او درباره جذب بازیکنان را هم قبول دارم، چراکه من زمانی به تیم اضافه شدم که سپاهان یک بازی هم در لیگ برتر انجام داده بود و طبیعی است که من اصلاً از شرایط جذب بازیکن در ابتدای فصل اطلاع نداشتم چه برسد که بخواهم در آن مورد صحبتی انجام دهم.


وی ادامه داد: این یک موضوع طبیعی است که بازیکنان تیم با نظر سرمربی انتخاب شوند و اگر قرار بود که مدیرعامل بازیکنان را انتخاب کند، دیگر تیم نیازی به سرمربی نداشت. بنابراین من با رحیمی هم نظرم که انتخاب بازیکنان با نظر کادرفنی سپاهان بوده است. احساس می‌کنم صحبت‌های من به اشتباه و بد به رحیمی منتقل شده است که او چنین موضع‌گیری انجام داده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: در مورد آمدن من به تیم سپاهان هم خود رحیمی بهتر در جریان است. سوالی که از من شده بود درباره پیش بینی مدیریت از وضعیت بازیکنان جذب شده بود و به هیچ عنوان اظهارنظرم به این معنا که بازیکنان را رحیمی جذب کرده نبوده است. ضمن آنکه همواره برای مدیران گذشته باشگاه احترام قائل هستم.


فرامرزی در مورد نقل قولی از سوی شهردار اصفهان مبنی بر برگزاری 7 دیدار نیم فصل دوم سپاهان در نقش جهان به تسنیم گفت: تاکنون چنین نقل قولی را نشنیده و خبری در این باره به ما داده نشده است اما با این روندی که ساخت این ورزشگاه پیش می‌رود، بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد. به هر صورت ما امیدوار هستیم که این ورزشگاه آماده شود و دیدارهای سپاهان را در نقش جهان برگزار کنیم.


وی در واکنش به اینکه گفته می شود باشگاه‌هایی چون استقلال و ذوب‌آهن برای جذب افشین درخواست رسمی داده‌اند نیز تاکید کرد: هنوز 18 آبان که زمان آغاز فصل نقل و انتقالات است از راه نرسیده و سپاهان به عنوان باشگاهی حرفه‌ای تا آن تاریخ نه درخواستی برای جذب بازیکن به باشگاهی ارائه می کند و نه در خواستی را راجع به بازیکنانش خواهد پذیرفت بنابراین تاکنون هیچ صحبتی درباره هیچ یک از بازیکنان سپاهان نشده است.


سخنگوی باشگاه سپاهان در پایان گفت: از هواداران سپاهان درخواست می‌کنم تا در این روزهای سخت همراه و حامی تیم سپاهان باشند، چراکه بی‌تردید با تمرینات نیم فصل، در نیم فصل دوم شاهد بازگشت سپاهان به روزهای اوجش خواهیم بود.

***

"وریا"رکوردار مربی اخراج در لیگ یونان!

به گزارش فارس، مسئولان «پائه وریا» روز گذشته پس از انجام مسابقات هفته نهم لیگ این کشور جنوب اروپا اقدام به اخراج استفن استویچا، مربی خود کردند.


مربی رومانیایی عزل شده تنها 27 روز در این پست فعالیت کرد. در حالیکه قبل از او در فصل جاری «توم کانن» هلندی تنها پس از یک ماه فعالیت برکنار شد.


ابتدای فصل نیز گوران استه‌وانوویچ صربستانی تیم را هدایت کرد.


نکته جالب که در این میان پس از اتفاق روز گذشته، به کارگماردن «اوسترس» به عنوان مربی موقت است.


او در فصل جاری هر بار که مربی تیم عزل شده، این مسئولیت را دریافت کرده است. به همین خاطر برای سومین بار در فصل جاری به عنوان مربی موقت تیم برگزیده شده است.


وریا هم اکنون با 6 امتیاز قعرنشین جدول هجده تیمی یونان است.

***

درخواست رویانیان از عابدزاده: به پرسپولیس برگردد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو و از او برای همکاری با باشگاه پرسپولیس دعوت به همکاری کرد.


رویانیان درباره این موضوع گفت : فکر کنم یک ماهی می شود که عابدزاده به ایران آمده و بنده قصد داشتم زودتر از این ها دیداری با وی داشته باشم اما این امکان میسر نشد و امروز با حضور در منزل ایشان دیدار صمیمانه و خوبی با یکدیگر داشتیم. بر کسی پوشیده نیست که احمدرضا عابدزاده زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشیده و فوتبال ما بسیاری از افتخارات خود را با درخشش های او در میادین بین المللی کسب کرده است. عابدزاده تجربیات گرانقدری دارد که فوتبال ما باید از آن استفاده کند. در این دیدار علاوه بر اینکه وضعیت وی را جویا شدم می خواستم درباره پسرش امیر هم صحبت کنم که آقای عابدزاده با نگاهی حرفه ای اعلام کردند امیر هم مانند مابقی بازیکنان پرسپولیس کارش را انجام می دهد.


وی درباره احتمال همکاری باشگاه پرسپولیس با عابدزاده اظهار داشت: بنده امروز با عابدزاده صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر امکان دارد به آمریکا برنگردید تا بتوانیم به نوعی با یکدیگر برای توسعه فوتبال پرسپولیس همکاری کرده و از تجربیات شما استفاده کنیم. ما 70 مدرسه فوتبال و آکادمی در سراسر کشور راه اندازی کرده و 13 هزار فوتبال آموز در این مدارس مشغول به کار شدند. 100 متقاضی جدید هم برای دایر کردن آکادمی و مدارس فوتبال منتظر دریافت مجوز هستند. ما می خواهیم نظارت کافی وافی و اصولی روی این مدارس و آکادمی ها داشته باشیم و نیاز داریم تا از تجربیات گرانقدر بزرگان پرسپولیس در این زمینه استفاده کنیم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بنده از عابدزاده دعوت به همکاری کردم و در نظر دارم در صورتی که با یکدیگر به توافق برسیم از ایشان در زمینه فوتبال پایه و نظارت بر مدارس فوتبال و آکادمی های پرسپولیس در سراسر کشور استفاده کنیم. همچنین قصد داریم یک آکادمی ویژه و مدرن دروازه بانی در تهران راه اندازی و از تجربیات عابدزاده و دیگران استفاده کنیم. آقای عابدزاده دو سالی در آکادمی های مدرن آمریکا کار کرده و تجربیات و علاقه مندی در این زمینه دارند.


 ما می خواهیم همکاری خود با عابدزاده را آغاز کرده و به همین منظور انشاالله این هفته یک جلسه کاری نیز با ایشان خواهیم داشت تا به توافقات لازم برسیم. امیدواریم شرایط برای همکاری دو جانبه به منظور توسعه فوتبال پرسپولیس فراهم شود. عابدزاده یکی از بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و ایران است و جایگاه خاصی نیز در نظر مردم دارد. او سرمایه گرانقدری است که می بایست به درستی از تجربیاتش استفاده کرد.

***

ماجدی:جدایی ساموئل از استقلال شایعه است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی ساموئل از استقلال شایعه است.

سید میرشاد ماجدی در گفت و گو با فارس، در خصوص اینکه آیا مشکلات تیموریان با باشگاه حل شده یا خیر اظهار داشت:من دو بار با تیموریان تماس گرفتم ولی تلفن همراه او در دسترس نبود.

وی افزود: این بازیکن توافقاتی را با باشگاه داشته و قطعا با فتح الله زاده در خصوص مسائل و مشکلاتش صحبت خواهد کرد. ضمن آنکه تیموریان برای دیدار با سایپا سه کارته است.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به مشکلات این تیم برای دیدار با سایپا گفت: آنقدر محروم و مصدوم داریم که نمی دانیم چند نفر را در اختیار داریم و چند نفر را روی نیمکت می نشینند.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود قلعه‌نویی ساموئل را نمی خواهد و به همین دلیل روز چهارشنبه در تمرین با این بازیکن صحبت کرده گفت: مربی همیشه با بازیکنش صحبت می کند. حالا این بار قلعه نویی در زمین چمن با ساموئل صحبت کرده اما این مسائل شایعه است.

***

مارتینو:بارسلونای گواردیولا بهترین تیم تاریخ بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تاکید کرد بی‌انصافی است که بارسا کنونی را با بارسلونای پپ گواردیولا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ که بدون شک بهترین تیم تاریخ این باشگاه بوده، مقایسه کرد.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی فعلی بایرن مونیخ در مدت 4 سال حضورش در بارسلونا این تیم را به 14 عنوان قهرمانی رساند اما بهترین تیم این مربی اسپانیایی بدون شک تیم فصل 11-2010 آبی‌واناری پوشان بود که موفق شد قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را از آن خود کند.

با وجود اینکه تیم خراردو مارتینو هم تقریباً به همان سطح تیم گواردیولا در بارسا رسیده است ولی این مربی آرژانتینی با نگاهی واقع‌بینانه، گفت: امیدوارم به زودی بهترین شکل و فرم خود را به دست بیاوریم. نباید همیشه خودمان را با تیم‌های پیشین بارسلونا مقایسه کنیم.

وی افزود: واضح است که  به عنوان مربی مایلم تیمم تبدیل به همان تیم 2 سال پیش بارسلونا که پپ گواردیولا هدایتش را بر عهده داشت، شود که به نظرم بهترین تیم تاریخ فوتبال جهان بود. هرچند نمی‌توان هر سال در تاریخ فوتبال بهترین تیم جهان بود.

کاتالان‌ها در حال حاضر با گذشت 11 هفته از رقابت‌های لالیگا با 31 امتیاز صدرنشین هستند و در لیگ قهرمانان اروپا هم با 7 امتیاز رتبه نخست گروه H را در اختیار دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه