یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ایران با شکست مصرسوم جام بین‌قاره‌ای شد

ورزش

ایران با شکست مصرسوم جام بین‌قاره‌ای شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر در دیدار رده‌بندی جام بین‌قاره‌ای به مصاف مصر رفت که در پایان وقت قانونی و اضافه دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا برنده این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شود.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | nike roshe jacquard print shoes , Kids Air Jordan — IetpShops

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی جام بین‌قاره‌ای مقابل مصر به برتری رسید و مقام سومی مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر در دیدار رده‌بندی جام بین‌قاره‌ای به مصاف مصر رفت که در پایان وقت قانونی و اضافه دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا برنده این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شود.

علی نادری، مرشدی‌زاده و امیرحسین اکبری 3 پنالتی ایران را به گل تبدیل کردند و بازیکنان مصر در 2 ضربه اول موفق شدند توپ را به گل تبدیل کنند اما در ضربه سوم ناموفق بودند و به این ترتیب شاگردان میرشمسی رتبه سومی مسابقات را از آن خود کردند.پیش از این امارات با پیروزی 4 بر یک مقابل پرتغال به مقام پنجمی دست یافت و مکزیک هم با برتری 6 بر 2 مقابل آرژانتین عنوان هفتمی را از آن خود کرد. در دیدار فینال دو تیم روسیه و تاهیتی به مصاف هم می‌روند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه