سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم باغهای جهانشهر کرج را می‌خشکانند!

زیست بوم

باغهای جهانشهر کرج را می‌خشکانند!

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از اخذ مجوز دادستان برای ورود به برخی باغات در معرض خشک شدن جهانشهر و آبیاری آنها خبر داد.

LTB - JuzsportsShops | IetpShops - nike zoom kobe v 2009 black friday sale today 2016 - Buy Online - pendleton x nike air max lunar1 2017 schedule 2018 for Women & Men

ربی سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، اظهار کرد: افرادی در تعدادی از باغات جهانشهر به صورت عامدانه با ایجاد کم‌آبی و یا قطع کردن درختان سعی در خشکاندن آنها دارند تا بعد از مدتی با تغییر کاربری به ساخت و ساز بپردازند.

وی افزود: بر اساس تبصره 3 ماده 4 آئین نامه اجرایی اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها در صورت اهمال در نگهداری درختان مشمول قانون، شهرداری می‌تواند با اخذ مجوز از دادستان، نسبت به آبیاری و نگهداری آنها اقدام کند.

سعادت با اشاره به اینکه باغات جهانشهر به لحاظ تاریخی و طبیعی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در زمره آثار ملی ثبت شده‌اند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ باقیمانده باغشهر کرج از وظایف اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت: حفظ و نگهداری باغات جهانشهر به علت داشتن لطافت، سرسبزی، ایجاد آب و هوای خوش و فضایی مفرح برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و دفاع از حق و حقوق آنان ضرورت دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه