پنج شنبه, 20ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دغدغه‌های تنها تیم قهرمان جهان ورزش ایران

ورزش

دغدغه‌های تنها تیم قهرمان جهان ورزش ایران

ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران می‌گوید: در صورت حمایت بیشتر و رفع دغدغه‌های بازیکنان می‌توانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باشیم.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | WS327KA - Buy now New Balance 327 SEASONAL CLASSIC - adidas edge lux 120111741 black edition release

پیام حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه باید به فوتبال ساحلی ایران بیشتر بها داده شود، خاطرنشان کرد: فوتبال ساحلی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای در جهان است و به نوعی تنها ورزش گروهی ایران به‌شمار می‌آید که توانسته قهرمان جهان شود.

او ادامه داد: مطمئن باشید هیچ‌کدام از بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتبال ساحلی برای گرفتن پاداش و دیگر موارد مادی پا به میدان نمی‌گذارند. آن‌ها به پیراهن تیم ملی عرق دارند و برای آن با حریفان می‌جنگند.

ملی‌پوش تیم فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: اگر بازیکنان تیم‌ ملی دغدغه فکری از نظر تأمین هزینه‌های زندگی و شغل نداشته باشند قطعاً با خیال راحت‌تر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

حسینی به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای امارات اشاره کرد و گفت: همه ما ارزش پیراهن تیم ملی را می‌دانیم و برای همین با تمام وجود پا به میدان می‌گذاریم و یکی از این موارد قهرمانی ایران در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بود که حاصل تلاش تمام ملی‌پوشان بود.

او تصریح کرد: ما هیچ‌گاه نباید به جایگاهی که در آن قرار داریم راضی شویم. فوتبال ساحلی ایران در صورت حمایت‌های بیشتر می‌تواند به جایگاهی بالاتر از شرایط فعلی برسد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری را به فوتبال ساحلی نشان دهد.

حسینی با اشاره به اینکه ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در لیگ برتر این رشته دریافتی چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی‌پوش بین 5 تا 30 میلیون تومان در لیگ برتر فوتبال ساحلی دریافت می‌کنند که در مقایسه با برخی رشته‌ها رقم ناچیزی است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: برخی از بازیکنان فوتبال ساحلی ایران در طول سال در چند تورنمنت فوتبال ساحلی حاضر می‌شوند تا به این وسیله تجربه و کیفیت بازی خود را افزایش دهند.

او به حضور مداوم بازیکنان تیم ملی در اردوهای آماده‌سازی اشاره کرد و گفت: ما در طول سال در تعداد زیادی از اردوهای آماده‌سازی شرکت می‌کنیم تا بتوانیم همواره در سطح خوبی از آمادگی قرار بگیریم.


حسین همچنین به‌ حضور خود در تیم‌های باشگاهی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: تاکنون در تیم‌های کشورهای بلاروس و ترکیه حضور پیدا کرده‌ام و اگر شرایط مهیا باشد به زودی در یک تیم باشگاهی روسیه پا به توپ می‌شوم.

او به در پیش‌رو بودن جام بین قاره‌ای در ماه‌های آینده نیز اشاره کرد و گفت: مطمئناً تیم‌های رقیب ایران با آمادگی بیشتر پا به میدان می‌گذارند و تمام تلاش خود را می‌کنند که این قهرمانی را از ایران پس بگیرند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با ابراز دلخوری از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: وقتی کم‌تر از فوتبال ساحلی در رسانه صحبت شود سرمایه‌گذاران کم‌تر برای سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی رغبت نشان می‌دهد. برای مثال با توجه ویژه‌ای که به والیبال شد حالا می‌بینیم که سرمایه‌گذاران توجه ویژه‌ای به والیبال دارند.

حسینی در پایان اظهار کرد: ما توقع زیادی از نهادهای ورزشی نداریم و فقط می‌خواهیم توجه بیشتری را به رشته فوتبال ساحلی و بازیکنانش که در طول این سال‌ها موفق عمل کرده داشته باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید