یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته سوم جام خلیج فارس؛ توقف پدیده مشهد برابر صبای قم/ گل دقیقه 95 پیروزی را از میزبان گرفت

ورزش

هفته سوم جام خلیج فارس؛ توقف پدیده مشهد برابر صبای قم/ گل دقیقه 95 پیروزی را از میزبان گرفت

تیم فوتبال پدیده مشهد در نخستین بازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برابر صبای قم در حالی متوقف شد که تا دقیقه 95 برابر این تیم با یک گل پیش بود.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | nike lunarglide 6 price range chart printable - New Balance 550 'UNC'/ 'Baby Blue' - BB550HL1 - LacollesurloupShops

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های پدیده مشهد و صبای قم آغاز شد. در این بازی که در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

ابتدا رضا عنایتی در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی برای میزبان گلزنی کرد اما احمد حسن‌زاده با گلی که در دقیقه 95 به ثمر رساند مانع پیروزی تیم میزبان شد. با این نتیجه هر دو تیم با کسب یک برد و دو تساوی در سه بازی ابتدایی فصل 5 امتیازی شدند.

هم اکنون چهار بازی دیگر از هفته سوم لیگ برتر در حال برگزاری است.

 

***


پیروزی فولاد در زمین راه‌آهن/ سایپا و گسترش فولاد امتیازات را تقسیم کردند
در دو بازی همزمان روز نخست از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر تیم فولاد خوزستان در زمین راه‌آهن پیروز شد و سایپا برابر گسترش فولاد به تساوی رضایت داد.به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز پنجشنبه با برگزاری دو بازی همزمان ادامه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم فولاد خوزستان در زمین راه‌آهن تهران با یک گل پیروز شد. سروش رفیعی در دقیقه 79 زننده تنها گل این بازی بود. فولاد با این برد 6 امتیازی شد. راه‌آهن نیز 3 امتیازی باقی ماند.

در دیگر بازی تیم سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل گسترش فولاد تبریز به تساوی بدون گل رضایت داد. این سومین تساوی متوالی شاگردان جلالی بود. گسترش فولاد هم دومین تساوی خود را ثبت کرد.


***


پیروزی ارزشمند سپاهان برابر استقلال/ شاگردان قلعه‌نویی دست خالی برگشتند
تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم برنده این بازی به تنهایی می‌توانست صدر جدول را در اختیار بگیرد. تیم سپاهان در حالی که با یک گل از مهمان آبی‌پوش خود عقب افتاده بود با ارایه فوتبالی منطقی و با حساب و کتاب 3 گل به حریف زد و با کسب این برد ارزشمند به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران حساس‌ترین دیدار هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را از ساعت 19:15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که این بازی با برتری 3 بر یک سپاهان همراه شد. احسان حاج صفی(27- پنالتی)، مهدی شریفی(33) و لوسیانو پریرا(63) گلهای تیم سپاهان را به ثمر رساندند. برای تیم استقلال هم میلاد فخرالدینی در دقیقه 17 گلزنی کرد.

استقلال بازی را خوب شروع کرد و حتی به گل هم رسید. این تیم در دقیقه 17 روی شوت راه دور میلاد فخرالدینی از میزبان خود پیش افتاد اما در دقیقه 27 مسابقه علیرضا فغانی داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد که احسان حاج صفی در خلاف جهت حرکت فروزان آن درون دروازه استقلال قرار داد. بعد از این گل کادر فنی استقلال به شدت نسبت به اعلام ضربه پنالتی اعتراض کردند که این اعتراضات اخراج کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های استقلال را به دنبال داشت.

سپاهان که بهتر از حریف خود بازی می‌کرد در دقیقه 33 گل به گل دوم خود نیز دست یافت. لوسیانو پریرا با فرار خود از جناح چپ محوطه جریمه حریف یک توپ عرضی تند و تیز را فرستاد که مهدی شریفی در دهانه دروازه آن را به گل دوم زردپوشان تبدیل کرد.

در نیمه دوم تیم استقلال تلاش کرد با بازی رو به جلو گل خورده را جبران کند که این باعث شد در ضد حمله فضای بیشتری در اختیار سپاهانی ها قرار گیرد. در دقیقه 63 بود که لوسیانو پریرا دروازه استقلال را برای بار سوم گشود تا کار برای شاگردان قلعه‌نویی دشوارتر شود.

استقلال در این نیمه صاحب چندین ضربه کاشته پشت محوطه جریمه حریف شد که بیک‌زاده و قاضی قدر این موقعیت‌ها را ندانستند ضمن اینکه سپاهان روی ضد حمله بارها تا آستانه گل چهارم پیش رفت که ضربات سوکای و خلعتبری هر بار به شکل خطرناکی به بیرون رفت تا در نهایت بازی با همان نتیجه 3 بر یک خاتمه یابد. اتقاق ویژه دقایق پایانی اخراج شجاع خلیل‌زاد از بازی بود.

سپاهان با این برد 9 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی ایستاد. استقلال با 6 امتیاز موقتا در رده سوم جدول قرار گرفت.

***

پیکان برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد
تیم فوتبال پیکان تهران در آخرین بازی از روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برابر نفت مسجدسلیمان متوقف شد.به گزارش خبرنگار مهر، آخرین بازی از روز نخست هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم های پیکان و نفت مسجد سلیمان برگزار کردند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این دیدار که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد دو تیم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند.

محمدحسین زاهدی‌فر داوری این بازی را بر عهده داشت.

 

***

 

هفته سوم از مسابقات لیگ برتر؛ تراکتورسازی برابر ملوان به پیروزی رسید/ صعود مردان خطیبی به رده دوم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین دیدار از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی دست یافت تا با 7 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی این مسابقات صعود کند.به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری یک دیدار در تبریز آغاز شد که تیم تراکتورسازی تبریز موفق شد با یک گل برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی دست یابد.

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام  تبریز برگزار شد، لوسیانو ادینیو (6) تک گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند. البته در دقیقه 76 تیم تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان ضربه مهدی کیانی را مهار کرد.

با این پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و ملوان هم با 2 امتیاز قبلی در رده نهم باقیماند.

***

اولین برد تیم دایی برابر یک پرسپولیسی/ نفت در اهواز از قعر فاصله گرفت
هفته سوم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان و برتری تیم نفت تهران برابر صنعتی خوزستان به پایان رسید. پرسپولیس و نفت تهران که نمایندگان ایران در لیگ قهرمان آسیا هستند، با کسب نخستین برد خود در لیگ چهاردهم، از جمع تیم‌های قعرنشین لیگ فاصله گرفتند.به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در تهران، تیم فوتبال پرسپولیس با یک گل برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست یافت تا نخستین پیروزی خود در لیگ چهاردهم را تجربه کند.

در این بازی که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مهدی طارمی در دقیقه 72 گل برتری تیم فوتبال پرسپولیس را به ثمر رساند.

با این برد تیم فوتبال پرسپولیس از قعرجدول مسابقات لیگ نجات یافت و به رده هشتم صعود کرد. البته تیم ذوب‌آهن که هدایت آن برعهده یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس بود، با کسب یک امتیاز از 3 مسابقه خود در لیگ چهاردهم، به قعر جدول سقوط کرد.

در دیگر مسابقه برگزار شده، تیم فوتبال نفت در زمین صنعتی خوزستان به پیروزی 2 بر یک دست یافت. کمال کامیابی‌نیا (54) و دیوید ویکروم (87) برای نفت تهران و موسی کولیبالی (85) برای صنعتی خوزستان در ابن بازی گل زدند. این نخستین برد تیم نفت در چهاردهمین دوره لیگ برتر بود.

 


جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 9 امتیاز
2- تراکتورسازی تبریز 7 امتیاز
3- فولادخوزستان 6 امتیاز - تفاضل گل 2+
4- استقلال تهران 6 امتیاز - تفاضل گل صفر
5- پدیده مشهد 5 امتیاز
----------------------------------------
14- ذوب‌آهن یک امتیاز - تفاضل گل 1-
15- صنعتی خوزستان یک امتیاز - تفاضل گل 1-
16- پرسپولیس یک امتیاز - تفاضل گل 2-

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه