یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته یازدهم جام خلیج فارس؛ استقلال با بردن ملوان به آرامش نسبی رسید/ پایان روزهای بدون برد

ورزش

هفته یازدهم جام خلیج فارس؛ استقلال با بردن ملوان به آرامش نسبی رسید/ پایان روزهای بدون برد

تیم‌ فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم لیگ برتر، به روند ناکامی‌های خود و سه شکست متوالی در این مسابقات پایان داد. شاگردان قلعه‌نویی با این برد به آرامش نسبی رسیدند و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ تحکیم کردند.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Nike - Sportswear - Nike Tracksuits, Jackets & Trainers

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار از روز نخست هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 18:30 دقیقه پنجشنبه، دو تیم استقلال و ملوان بندرانزلی برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر یک استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه که با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، امید ابراهیمی (33- پنالتی)، محمد قاضی (40) و سجاد شهباززاده (83) برای استقلال گل زدند و سیدجلال رافخایی (55 - پنالتی) تک گل تیم ملوان را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها که در سه هفته گذشته لیگ برابر تیم‌های نفت تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان تن به شکست داده بودند، با این پیروزی، به باخت‌های متوالی خود در لیگ پایان دادند تا با رسیدن به آرامش نسبی، به فکر موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر باشند. همچنین آّبی‌پوشان با این برد، شکست فصل گذشته خود برابر ملوان را هم جبران کردند.

در روزی که فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال در ورزشگاه حضور یافته بود، شاگردان قلعه‌نویی با تکیه بر 3 امتیاز این مسابقه 21 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم باقی ماندند. این ششمین بازی بدون برد ملوان در لیگ برتر بود و باعث شد این تیم همچنان با 8 امتیاز، در رده پانزدهم جدول رده‌بندی این مسابقات باقی بماند.

***

تساوی نفت برابر ذوب‌آهن در تهران/ یحیی تیم سابقش را متوقف کرد
دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر درحالی با تساوی به پایان رسید که در این بازی یحیی گل‌محمدی توانست تیم سابق خود را در ورزشگاه‌ خانگی‌اش متوقف کند.به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنجشنبه شب تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، یحیی گل‌محمدی موفق شد تیم سابق خود یعنی نفت تهران را متوقف کند و یک امتیاز خارج از خانه را بدست آورد.

با این تساوی تیم فوتبال نفت تهران 17 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان اصفهان، موقتا به رده چهارم صعود کرد. ذوب‌آهن اصفهان هم با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گسترش فولاد، به رده یازدهم صعود کرد.

روز نخست از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* صنعتی خوزستان - راه‌آهن تهران (تا دقیقه 80 - یک بر صفر به سود صنعتی)

***

امیر قلعه‌نویی مطرح کرد؛
پیشکسوت واقعی یعنی فرهاد مجیدی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد پیشکسوت واقعی فرهاد مجیدی است.به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر ملوان در هفته یازدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اولا جا دارد از هواداران به خاطر حمایت‌های خوب خود تشکر کنند، اتفاقی که باعث شد در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و ببریم.

وی در ادامه افزود: از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم. پیشکسوت واقعی یعنی مجیدی.

***

صنعتی با برتری برابر راه‌آهن صعود کرد/ تداوم ناکامی مردان استیلی
تیم فوتبال صنعتی خوزستان در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر در یک بازی پربرخورد برابر راه‌آهن تهران به پیروزی رسید تا از مثلث قعرنشینان فاصله گرفته و میهمان تهرانی خود را به جمع 3 تیم پائین جدول بفرستد.به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 17:30 دقیقه پنجشنبه تیم‌های صنعتی خوزستان و راه‌آهن تهران برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم صنعتی به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، عبدالهادی خنیفر در دقیقه 5 تک گل تیم صنعتی خوزستان را به ثمر رساند تا این تیم به دومین پیروزی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر دست یابد.

در جریان این مسابقه، موسی کولیبالی(90) از تیم صنعتی و محسن ایران‌نژاد (51) و محمد آبشک (64) از تیم راه‌‍آهن از زمین مسابقه اخراج شدند. ضمن اینکه میثم مجیدی در دقیقه 5 و 52 دو ضربه پنالتی را برای تیم صنعتی از دست داد.

با این پیروزی تیم فوتبال صنعتی خوزستان 11 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به گسترش فولاد به رده دوازدهم صعود کرد و راه‌‍آهن با همان 9 امتیاز قبلی به رده چهاردهم سقوط کرد. این ششمین بازی بدون برد تیم راه‌آهن در لیگ برتر بود که باعث سقوط آنها به جمع 3 تیم قعرنشین لیگ شد.


***


هفته یازدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر، فردا جمعه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* سایپای البرز - تراکتورسازی تبریز، ساعت 16، ورزشگاه انقلاب
* پیکان تهران ـ صبای قم، ساعت 17:10، ورزشگاه دستگردی
* سپاهان - پرسپولیس، ساعت 17:10، ورزشگاه فولاد شهر
* نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان، ساعت 17:20، ورزشگاه شهیدمحمودی

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- تراکتورسازی 21 امتیاز - تفاضل گل 11+ (یک بازی کمتر)
2- استقلال تهران 21 امتیاز - تفاضل گل 7+
3- فولاد خوزستان 18 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- نفت تهران 17 امتیاز - تفاضل گل 6+
5- سپاهان اصفهان 17 امتیاز - تفاضل گل 4+ (یک بازی کمتر)
6- سایپا البرز 16 امتیاز  (یک بازی کمتر)
---------------------------------------------------------------
14- راه‌آهن تهران 9 امتیاز
15- ملوان بندرانزلی 8 امتیاز
16- نفت مسجد سلیمان 5 امتیاز (یک بازی کمتر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه