یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند؛ نوجوانان ایران شکست را با برد عوض کردند/ صعود با برتری برابر عربستان

ورزش

فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند؛ نوجوانان ایران شکست را با برد عوض کردند/ صعود با برتری برابر عربستان

تیم فوتبال نوجوانان ایران درحالی با پیروزی مقابل عربستان به مرحله دوم رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا صعود کرد که نیمه نخست را به این تیم عربی واگذار کرده بود. شاگردان قنبرپور با تکیه بر 3 امتیاز این بازی، به عنوان تیم نخست گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | 572548C , nike zoom kd iii boys basketball shoe brands , Where To Buy , nike magista obra fg pewter blue pearl color , Converse Chuck Taylor Platform Earthy Tones String

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا تیم‌های ایران و عربستان از ساعت 16:30 دقیقه امروز سه‌شنبه برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک نوجوانان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان قنبرپور با عنوان تیم برتر گروه D راهی مرحله حذفی این مسابقات شود.

در این بازی که از گروه D و در ورزشگاه راجا مانلاگا برگزار می‌شود، محمد شمسی (64) و رضا کریمی (65) برای تیم ایران گل زدند و "مشهور عبدالله" در دقیقه 41 تک گل تیم عربستان را به ثمر رساند.

تیم ایران در این مسابقه با ترکیب فرید نجات پاشاکی، مهدی عبدالله‌وند، علیرضا آقابراری، مهرداد پورابوالقاسم، وحید افتاری (51- محمد شمسی)، رضا شکاری، رضا کریمی، نیما مختاری، حسم سلطان‌پور، رضا دهقان و مهران درخشان‌مهر به میدان آمده است.

شاگردان مصطفی قنبرپور در نیمه نخست برتری نسبی نسبت به حریف عربستانی خود داشتند اما در دقیقه 41 روی یک ارسال از جناج چپ و اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ایران، عبدالله موفق شد گل نخست عربستان را به ثمر برساند.

در نیمه دوم اما تیم ایران که سراسر حمله شده بود، بیشتر به ارسال‌های بلند روی آورد اما از این برنامه نتیجه‌ای نگرفت تا اینکه در دقیقه 51 مصطفی قنبرپور محمد شمسی را به جای کاپیتان افتاری به میدان فرستاد تا برنامه‌های تاکتیکی‌اش را تغییر دهد.

این تعویض 13 دقیقه بعد نتیجه داد و تیم ایران در یک حرکت عمقی از جناح راست به گل تساوی دست یافت. ارسال زیبای کریمی از جناح راست با ضربه سر دیدنی شمسی وارد دروازه عربستان شد تا این بازیکن تعویضی، گل ارزشمندی را به ثمر برساند.

درحالیکه عربستانی‌ها در بهت و حیرت قرار داشتن، تیم ایران در یک ضد حمله و توسط رضا کریمی به گل دوم دست یافت تا نوجوانان کشورمان بازی خوب‌شان را با تغییر نتیجه کامل کرده و از یک باخت تلخ، خود را به پیروزی ارزشمند نزدیک کند.

در 25 دقیقه پایانی مسابقه هم تیم ایران به خوبی برنامه‌های دفاعی را اجرا کرد و تنها عربستانی‌‎ها در دقیقه 3+90 می‌توانستند به گل برسند که ضربه بازیکنان هجومی این تیم به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

داور پس از گرفتن 4 دقیقه وقت تلف شده در سوت خود دمید تا پیروزی ایران مقابل عربستان قطعی شود. با توجه به پیروزی تیم در بازی نخست برابر قطر و تساوی دو تیم سوریه و قطر در مسابقه‌ای که بعدازظهر امروز برگزار شد، شاگردان قنبرپور با 6 امتیاز و به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله بعدی جام شدند.

جدول رده‌بندی گروه D:
1- ایران 6 امتیاز
2- سوریه 2 امتیاز
3- قطر یک امتیاز
4- عربستان یک امتیاز

روز چهارم از مرحله گروهی شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 16 سال (نوجوانان) آسیا امروز با برگزاری دیدار ازبکستان و کره‌شمالی از گروه C به پایان می‌رسد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات که برنده آن به جام جهانی نوجوانان 2015 - شیلی صعود می‌کند، به مصاف تیم دوم گروه C می‌رود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه