یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نگاهی به هفته چهاردهم جام خلیج‌فارس؛ تداوم صدرنشینی تراکتورسازی و سقوط استقلال/ ملوان به ِگل نشست!

ورزش

نگاهی به هفته چهاردهم جام خلیج‌فارس؛ تداوم صدرنشینی تراکتورسازی و سقوط استقلال/ ملوان به ِگل نشست!

هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تراکتورسازی با وجود توقف برابر استقلال همچنان صدرنشین ماند. ملوانان انزلی هم با مربی خارجی خود به انتهای جدول چسبیدند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Women's Designer Sneakers - Luxury Shopping

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم از چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته استقلال در تبریز از شکست برابر تراکتورسازی گریخت تا در آستانه دیدار با پرسپولیس شرایط روحی مطلوبی داشته باشد. شاگردان امیر قلعه نویی با این تساوی به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کردند و تراکتورسازی هم همچنان صدرنشین ماند.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم تیم ملوان بندرانزلی با وجود تغییراتی که در کادر فنی اش ایجاد کرده اما در یک بازی خانگی مغلوب ذوب آهن شد و در انتهای جدول جایگاهش را محکم کرد!

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:
* پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان صفر

* ملوان بندرانزلی یک - ذوب آهن اصفهان ۳
گل ها: جلال رافخایی(۱۴ - پنالتی) برای ملوان - سانتوس (۴۹)، مهرداد قنبری (۵۵) و اکبر ایمانی (۷۲) برای ذوب آهن

* استقلال خوزستان ۲ - سایپا البرز صفر
گل ها: محمد اوسانی(۵۲) و مهدی مومنی(۸۹ - پنالتی)

* صبای قم یک - نفت تهران ۲
گل ها: ایوب کلانتری(۸۸) برای صبا - لئوناردو پادوانی(۶۸) و ایمان مبعلی(۸۴) برای نفت

* تراکتورسازی ۲ - استقلال تهران ۲
گل ها: شاهین ثاقبی(۷۵) و لوسیانو ادینهو(۸۶) برای تراکتورسازی - آرش برهانی(۶۲) و امیرحسین صادقی(۵+۹۰) برای استقلال

* راه آهن تهران صفر - پیکان تهران صفر

* سپاهان اصفهان یک - نفت مسجد سلیمان صفر
گل: محمدرضا خلعتبری (۱۴)

* پرسپولیس تهران ۲ - گسترش فولاد تبریز ۲
گل ها: محسن بنگر(۸) و مهدی طارمی(۲۹) برای پرسپولیس - مگنو باتیستا( ۳۸- پنالتی) و میلاد جهانی (۷۲) برای گسترش فولاد

جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته چهاردهم

  نام تیم بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل گل امتیاز
۱ تراکتورسازی تبریز ۱۴ ۸ ۴ ۲ ۲۷ ۱۴ ۱۳ ۲۸
۲ سپاهان ۱۴ ۷ ۵ ۲ ۱۸ ۱۲ ۶ ۲۶
۳ فولاد خوزستان ۱۴ ۷ ۴ ۳ ۱۳ ۸ ۵ ۲۵
۴ نفت تهران ۱۴ ۶ ۶ ۲ ۱۹ ۱۱ ۸ ۲۴
۵ استقلال تهران ۱۴ ۷ ۳ ۴ ۲۳ ۱۶ ۷ ۲۴
۶ صبای قم ۱۴ ۵ ۵ ۴ ۱۶ ۱۶ - ۲۰
۷ سایپا البرز ۱۴ ۵ ۴ ۵ ۱۳ ۱۰ ۳ ۱۹
۸ پرسپولیس ۱۴ ۵ ۴ ۵ ۱۵ ۱۶ ۱- ۱۹
۹ پدیده مشهد ۱۴ ۴ ۶ ۴ ۱۳ ۱۲ ۱ ۱۸
۱۰ پیکان تهران ۱۴ ۴ ۴ ۶ ۶ ۱۱ ۵- ۱۶
۱۱ راه‌آهن تهران ۱۴ ۴ ۴ ۶ ۱۵ ۲۱ ۶- ۱۶
۱۲ صنعتی خوزستان ۱۴ ۳ ۶ ۵ ۱۵ ۱۶ ۱- ۱۵
۱۳ ذوب‌آهن اصفهان ۱۴ ۳ ۶ ۵ ۱۴ ۱۵ ۱- ۱۵
۱۴ گسترش فولادتبریز ۱۴ ۲ ۶ ۶ ۱۱ ۱۹ ۸- ۱۲
۱۵ نفت مسجدسلیمان ۱۴ ۱ ۷ ۶ ۷ ۱۹ ۱۲- ۱۰
۱۶ ملوان بندرانزلی ۱۴ ۱ ۶ ۷ ۸ ۱۷ ۹- ۹

جدول آقای گل:
۱۰ گل:
لوسيانو ادينیو (تراکتورسازی تبریز)

۷ گل:
سروش رفيعی (فولاد)

۶ گل:
محسن دلير (تراکتورسازی) و سجاد شهباززاده (استقلال)

۵ گل:
مهدی شریفی (سپاهان)، ایوب کلانتری(صبای قم)

۴ گل:
محمد قاضی و اميد ابراهيمی (استقلال)، احمد حسن‌زاده (صبای قم)، روح‌الله سیف‌اللهی و میثم مجیدی (صنعتی خوزستان)، رضا عنایتی (پدیده)، محمد عباس‌زاده (پرسپولیس)، سامان نريمان‌جهان (تراکتورسازی) و لوسيانو پريرا (سپاهان) ، لئوناردو پادوانی(نفت تهران)، محمدرضا خلعتبری (سپاهان)

۳ گل:
سیدامین منوچهری، رامين رضائيان و محمد غلامی (راه‌آهن)، علی قربانی و وحید امیری (نفت تهران)، میلاد میداوودی و حامد شيری (سايپا)، مارکو اورليو آيوبل (صبای قم)،  اکبر صادقی (پدیده)، سیدجلال رافخوایی (ملوان)، جابر انصاری (گسترش فولاد) و سعید دقیقی (پیکان)

***

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال در وقت اضافه از شکست گریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگام امام تبریز برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کردند. در این دیدار شاهین ثاقبی(75) و لوسیانو ادینهو(86) برای تراکتورسازی و آرش برهانی(52) و امیرحسین صادقی(5+90) برای استقلال گل زدند.

دو تیم در نیمه اول فوتبال سردرگم و بی برنامه ای را به نمایش گذاشتند و نتوانستند انتظارات بینندگان تلویزیونی را برآورده کنند.

با شروع نیمه دوم استقلال کمی نسبت به نیمه اول بهتر ظاهر شد اما بازهم این تراکتورسازی بود که برای رسیدن به گل تلاش بیشتری می کرد. در این میان جاسم کرار در میانه میدان استقلال یک بازیکن همه کاره بود که به خوبی وظایفش را انجام می داد.

در دقیقه 56 این دیدار محسن دلیر با کنترل خوب توپ و از میان مدافعان استقلال شوت محکمی را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ بعد از دفع ناقص فروزان به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. چند دقیقه بعد جاسم کرار به دنبال درگیری لفظی که با بازیکن تراکتورسازی داشت از علیرضا فغانی کارت زرد گرفت تا سه اخطاره شود و بازی با پرسپولیس را از دست بدهد.

در دقیقه 62 این دیدار آرش برهانی از غفلت مدافعان تراکتورسازی استفاده کرد و پس از نفوذ به درون محوطه جریمه با ضربه ای فنی و دقیق دروازه میزان تبریزی را باز کرد. در این صحنه برهانی توپ را به تیر مخالف فرستاد که توپ پس از برخورد با تیر عمودی داخل دروازه شد و نخستین گل بازی به ثمر رسید.

پس از این گل تراکتورسازی تلاش هایش برای رسیدن به گل مساوی را افزایش داد و در دقیقه 75 موفق به انجام این کار شد. در این دقیقه شاهین ثاقبی با نفوذ به داخل محوطه جریمه استقلال و عبور از چند بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

به دنبال این گل دو تیم دقایقی به حفظ توپ در میانه های میدان پرداختند. ضمن اینکه امیر قلعه نویی در دقایق پایانی جاسم کرار را از زمین بیرون کشید و مگویان را به میدان فرستاد اما ادینهو بود که در دقیقه 86 گل دوم تیمش را وارد دروازه استقلال کرد. در این دقیقه ادینهو بعد از فریب یک مدافع استقلال با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی امیر قلعه نویی تلاش کرد با به میدان فرستادن خرسندنیا شرایط هجومی تر شدن تیمش را فراهم کند و در شرایطی که همه منتظر سوت پایان این دیدار بودند امیر حسین صادقی در دقیقه 95 از غفلت مدافعان و دروازه بان تراکتورسازی نهایت استفاده را برد و با یک ضربه آرام دروازه میزبان را باز کرد تا کار به تساوی 2 بر 2 کشیده شود.

تراکتورسازی تبریز با این تساوی 28 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. استقلال هم با این تساوی 24 امتیازی شد.

***

بازی مرگ و زندگی را از تیم فوتبال سایپا بردیم
 
اهواز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: دیدار با سایپای البرز برای ما حکم بازی مرگ و زندگی را داشت و خوشحالم این جدال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر سایپای البرز در نشست خبری پایان بازی در اهواز اظهار کرد: بازی با سایپا برای تیم استقلال صنعتی بسیار مهم و تاثیرگذار بود زیرا ما با پیروزی در این بازی خانگی می توانستیم به خوبی به وضع خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشیم به همین دلیل این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت.

وی افزود: این پیروزی را به همه هواداران خود تبریک می گویم زیرا امروز آنها دیدند که استقلال صنعتی واقعا شایسته کسب پیروزی در این دیدار بود و ما با تلاش بازیکنان خود به این پیروزی در برابر تیم سایپا که انصافا امسال بازی های درخورشانی را از خود به نمایش گذشته دست یافتیم.

پورموسوی در خصوص برنامه های آینده تیم استقلال صنعتی نیز عنوان کرد: به علت تعطیلی رقابت های لیگ برتر قصد داریم به بازیکنان خود سه روز استراحت بدهیم و بعد از آن تمرینات خود را برای دیدارهای آخر نیم فصل اول لیگ برتر فصل جاری آغاز می کنیم و کسب نتیجه در این بازی ها برای بسیار مهم است به همین دلیل به بازیکنان خود گفته ایم با تمام توان در بازی ها و تمرینات آخر نیم فصل شرکت کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در خصوص دلیل عدم حضور عبدالله ویسی سرمربی این تیم در نشست خبری پایان بازی نیز اظهار کرد: ویسی به علت پیش آمدن کاری، مجبور شد سریعا ورزشگاه را ترک کند و امکان حضور در این نشست را به دست نیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز جمعه تیم فوتبال استقلال صنعتی در اهواز موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم سایپا البرز را شکست دهد. محمد اوسانی در دقیقه ۵۲ و مهدی مومنی در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان گلزنی کردند.

***

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ نفت تهران مقابل صبای قم به برتری رسید
 
تیم فوتبال نفت تهران موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برابر تیم صبای قم به پیروزی برسد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت تهران و صبای قم از ساعت 15:30 امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود نفت به اتمام رسید.

برای نفت لئوناردو پادوانی (68) و ایمان مبعلی (84) گلزنی کردند و تک گل صبا هم توسط ایوب کلانتری (88) به ثمر رسید.

تیم نفت با این پیروزی 24 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد تا برای حفظ این جایگاه چشم انتظار توقف استقلال برابر تراکتورسازی باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه