شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پس از ناکامی نوجوانان و تیم امید؛ فاجعه ناکامی تیم‌های پایه تکمیل شد/ تیم فوتبال جوانان ایران حذف شد

ورزش

پس از ناکامی نوجوانان و تیم امید؛ فاجعه ناکامی تیم‌های پایه تکمیل شد/ تیم فوتبال جوانان ایران حذف شد

تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر یمن شکست خورد تا وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد. این شکست در حالی رقم خورد که پیش از این تیم های نوجوانان و امید ایران نیز نتوانسته بودند در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند و از دور مسابقات کنار رفته بودند.

nike-dunk-low-coast-uncl | 106 - Nike WMNS Air Force 1 Shadow 'Pastel' - LacollesurloupShops - nike dunks brown white black friday images , CI0919

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار ظهر امروز شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه‌های A و C آغاز شد که در گروه A تیم فوتبال جوانان ایران در پایان با یک گل مقابل یمن تن به شکست داد.

در این بازی که در ورزشگاه "یات یانگون" برگزار شد، تیم فوتبال یمن در دقیقه 6 به گل برتری رسید و توانست بیش از 84 دقیقه از گل خود محافظت کند. تیم جوانان ایران که با هدایت علی دوستی‌مهر در این مسابقات به میدان رفته، در بازی نخست هم پیروزی یک بر صفر را با شکست 2 بر یک مقابل تایلند عوض کرد و با توجه به باخت برابر یمن، نخستین تیم حذف شده از رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا لقب گرفت.

تیم فوتبال جوانان ایران در شرایطی با دو شکست از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد که قبل از این تیم نوجوانان با هدایت مصطفی قنبرپور نیز به همین سرنوشت گرفتار شدند و از دور مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند. به این دو ناکامی باید حذف عجیب و دور از ذهن تیم فوتبال امید در بازیهای آسیایی را هم اضافه کرد که در حضور دو تیم قرقیزستان و ویتنام نتوانست از گروه خود صعود کند و از دور بازیها حذف شد.

در دیگر بازی همزمان که از گروه C انجام شد، تیم فوتبال جوانان ژاپن در پایان برابر ویتنام به برتری یک بر صفر رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه