شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پایان مرحله گروهی مسابقات قهرمانان آسیا - درخشش و صعود هر سه نماینده ایران در آسیا

ورزش

پایان مرحله گروهی مسابقات قهرمانان آسیا - درخشش و صعود هر سه نماینده ایران در آسیا

در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هر سه نماینده ایرانی با درخشش برابر حریفان به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافتند. تیم فوتبال استقلال با برتری دو بر صفر برابر نسف قارشی ازبکستان، توانست به عنوان تیم دوم گروه آ صعود کند تا در مرحله بعد، حریف سپاهان اصفهان شود.

LTB - JuzsportsShops | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

در هفته ششم مرحله گروهی مسابقات قهرمانان آسیا، هر سه نماینده شایسته کشورمان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و همگی به مرحله بعدی راه یافتند.

به گزارش «تابناک»، در هفته پایانی رقابت‌های مسابقات قهرمانان آسیا در گروه آ (A) دیدار نسف قارشی ازبکستان و استقلال ایران با گل‌های گوران یرکوویچ (۹)، مجتبی جباری (۵۰، پنالتی) دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در شب گذشته، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر نماینده امارات، صعودش به مرحله بعدی رقابت‌های مسابقات قهرمانان آسیا را قطعی کرده بود و با توجه به برد دو بر یک الهلال مقابل الغرافه به عنوان تیم دوم گروه در مرحله بعد به مصاف تیم الاتحاد می‌رود.

سپاهان دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها نیز در ورزشگاه خانگی برابر الاهلی عربستان به پیروزی رسید و به عنوان تیم نخست، راهی مرحله بعد شد. سپاهان در مرحله بعد میزبان خواهد بود و باید با تیم استقلال رو در رو شود.

تیم استقلال از ساعت ۱۹ در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف میزبان خود نسفقارشی ازبکستان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

یرکوویچ در دقیقه دهم و مجتبی جباری در دقیقه پنجاه از روی نقطه پنالتی گل‌های استقلال را وارد دروازه میزبان کردند. جباری که در آغاز هفته جاری، تمرین استقلال را در اعتراض به مشکلات مالی تعطیل کرده و در این چند روز، حاشیه‌های زیادی را پدید آورده بود، ۸۹ دقیقه در ترکیب آبی‌ها به میدان رفت و در دقایق پایانی تعویض شد.

مهدی امیرآبادی از استقلال در دقیقه هفتاد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بیرون شد.

استقلال با این پیروزی یازده امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه، جواز راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آینده در این مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. دیدارهای مرحله یک هشتم تک حذفی است.

برنامه کامل تک حذفی مسابقات قهرمانان آسیا

با پیروزی استقلال در ازبکستان، این تیم سومین نماینده ایران بود که به مرحله حذفی آسیا رسید.
پیش از این، سپاهان و پرسپولیس به عنوان تیم‌های نخست و دوم گروه‌های خود به دور بعد راه پیدا کرده بودند و استقلال هم به این قافله پیوست. آبی‌ها و زرد‌ها در دور بعد به هم خواهند خورد.

برنامه کامل مرحله تک حذفی به شرح زیر است:

۲/۳/۹۱
الجزیره امارات ـ الاهلی عربستان
سپاهان ایران ـ استقلال ایران

۳/۳/۹۱
الاتحاد عربستان ـ پرسپولیس ایران
الهلال عربستان ـ بنی‌یاس امارات

۹/۳/۹۱
آدلاید یونایتد استرالیا ـ ناگویاگرامپوس ژاپن
سئونگنام کره‌جنوبی ـ بنیادکار ازبکستان

۱۰/۳/۹۱
اولسان هیوندای کره‌جنوبی ـ کاشیماریسول ژاپن
گوانگجوی چین ـ اف‌س‌توکیو ژاپن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه