پنج شنبه, 27ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پارالمپیک لندن؛ صادق‌زاده و محمدیاری برنزی شدند - شانزدهمين مدال به بانوان كماندار رسيد

ورزش

پارالمپیک لندن؛ صادق‌زاده و محمدیاری برنزی شدند - شانزدهمين مدال به بانوان كماندار رسيد

بانوان کماندار ایران، شانزدهمین مدال کاروان ایران در پارالمپیک لندن را به دست آوردند. زهرا جوانمرد، زهرا نعمتی و راضیه شیرمحمدی، سه کماندار ایران در این رقابت حساس بودند که این سه بانوی کماندار، موفق شدند شانزدهمین مدال را نصیب کاروان ایران در پارالمپیک لندن کنند. کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تاکنون موفق به گرفتن هفت مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز شده است که چهار مدال برنز کشورمان امروز (چهارشنبه) به دست آمد.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Grailify - nike roshe run gpx premium sz 13 girls High OG Ochreous Chill UNC - nike sb gato white gold black women youtube 2016

تیم ملی تیروکمان ریکرو بانوان ایران در مسابقهٔ رده‌بندی به مصاف ایتالیا رفت که با نتیجهٔ ۱۸۸ بر ۱۸۴ به پیروزی رسید و مدال برنز این رشته را به دست آورد.

به گزارش «تابناک»، در ادامه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و در دیدار رده‌بندی رقابت‌های تیمی ریکرو زنان، تیم ملی زنان ایران با ترکیب زهرا جوانمرد، زهرا نعمتی، قهرمان ریکرو انفرادی پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و راضیه شیرمحمدی به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت که این دیدار با نتیجه ۱۸۸ بر ۱۸۴ به سود کمانداران ایران به پایان رسید.

بنا بر این گزارش، تیم ملی تیراندازی با کمان پارالمپیک زنان ایران، چهارمین مدال برنز کاروان ورزش ایران در روز هفتم رقابت‌ها و شانزدهمین مدال کشورمان را به ارمغان آورد.

ناگفته نماند که در ديدار نهایی این رقابت‌ها، کره‌جنوبی با چین روبه‌رو می‌شود.

تیم ملی ریکرو مردان نیز امروز در مرحله یک چهارم نهایی تیمی این رقابت‌ها با شکست از کره ‌جنوبی از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

زهرا جوانمرد، زهرا نعمتی و راضیه شیرمحمدی، سه کماندار ایران در این رقابت حساس بودند که این سه بانوی کماندار، موفق شدند شانزدهمین مدال را نصیب کاروان ایران در پارالمپیک لندن کنند.

این در حالی است که کاروان ایران امروز توسط علی محمدیاری در پرتاب دیسک، جواد حردانی در پرتاب وزنه و علی صادق‌زاده در وزنه‌برداری، صاحب سه مدال برنز شده و این چهارمین برنز ایران در مسابقات امروز به شمار می‌آید. البته امشب سجاد نیک‌پرست و سید عرفان حسینی در پرتاب نیزه و سیامند رحمان در وزنه‌برداری، دیگر شانس‌های مدال ایران به شمار می‌آیند.

صادق‌زاده در وزنه‌برداری صد کیلوگرم به مدال برنز رسید.


وزنه‌بردار دسته صد کیلوی ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن به مقام سوم رسید.
 
در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و در دسته صد کیلوگرم، صادق‌زاده به مقام سومی رسید. وی در حرکات اول و دوم خود، وزنه‌های ۲۳۱ و ۲۳۵ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم خود از پس مهار وزنه ۲۴۵ کیلویی برنیامد تا در پایان، عنوان سومی پارالمپیک را از آن خود کند.

وزنه‌بردار مصری در این دسته با رکوردشکنی به عنوان قهرمانی رسید و وزنه‌برداری چینی دوم شد.

 
پرتابگر دیسک کشورمان، مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را از آن خود کرد.


در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک لندن، علی محمدیاری، نماینده کشورمان در رشته پرتاب دیسک کلاس ادغامی F۵۴/۵۵/۵۶ با پرتابی به میزان ۴۱ متر و ۹۸ سانتی‌متر، مدال برنز پارالمپیک را به گردن آویخت.

محمدیاری در پرتاب‌های خود به ترتیب دیسک را به میزان ۴۰.‌۷۳ - ۳۹.‌۱۷ - ۳۹.‌۵۶ - ۶.‌۰۷ - ۳۸.‌۶۹ و ۴۱.‌۹۸ پرتاب کرد.

مدال برنز محمدیاری پانزدهمین مدال کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پارالمپیک لندن بود.

لئوناردو دیاز از کوبا با ۴۴ متر و ۶۳ سانتی‌متر، مدال طلای این رشته را از آن خود کرد و ورزشکار صربستانی دوم شد.

کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تاکنون موفق به کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز شده که چهار مدال برنز کشورمان امروز (چهارشنبه) به دست آمد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه