دوشنبه, 24ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کاراته قهرمانی جهان - فرانسه؛ مدال برنز کومیته تیمی به ایران رسید/ تکرار پیروزی برابر هلند بعد از 10 سال

ورزش

کاراته قهرمانی جهان - فرانسه؛ مدال برنز کومیته تیمی به ایران رسید/ تکرار پیروزی برابر هلند بعد از 10 سال

کاراته کاهای تیم ملی ایران در پیکار برای مدال برنز مقابل هلند صاحب پیروزی شد و برای سومین بار روی سکوی سوم جهان ایستاد.

shock drop air force 1 full uv reactive | New Air Jordan 1 Mid "Red Toe" University Red/White 2021 For Sale 554724 - nike air max 90 gray and infrared blue hair salon - 161

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته ایران در حالی مقابل هلند برای کسب مدال برنز رقابتهای کومیته تیمی مسابقات جهانی پاریس صف آرایی کرد که 10 سال قبل با حضور نفراتی پون بهنام فر و کتیرایی(مربیان فعلی تیم ملی) این تیم را شکست داده و مدال برنز را در مادرید تصاحب کرده بود.

این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود در نهایت با تساوی 2بر2 خاتمه یافت که تیم ملی کشورمانبه دلیل امتیاز فنی بالاتر به عنوان تیم پیروز میدان معرفی شد. در این بازی سجاد گنج زاده  و سامان حیدری با نتایج مشابه 8بر صفر رقبای خود را شکست دادند. الهامی و فرخی نتیجه را حریفان هلندی واگذار کرده و ذبیج الله پورشیب به نتیجه ای بهترتساوی کسب نکردند.

 

تیم ملی کشورمان روز جمعه  تیم های ماداگاسکار، عربستان سعودی، اسلوونی و صربستان را شکست داد و در آخرین پیکار و در یک رقابت نزدیک نتیجه را به ترکیه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

تیم ملی کاراته ایران تا کنون دو بار در سالهای 1977 و 2002 موفق به کسب مدال برنز رقابتهای تیمی قهرمانی جهان شده و این برای سومین بار بود که تیم ایران موفق به کسب این عنوان می شد.

بنابراین کاراته ایران با مدال طلای مهدیزاده ، نقره احمدی و برنز تیمی به کار خود در بیست و یکمین دوره رقابتهای جهانی پایان داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه