دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جام جهانی تکواندو؛ تیم ملی ایران با غلبه بر چین به دیدار نهایی راه یافت/ جدال با کره برای طلا

ورزش

جام جهانی تکواندو؛ تیم ملی ایران با غلبه بر چین به دیدار نهایی راه یافت/ جدال با کره برای طلا

ملی پوشان تکواندو کشورمان با غلبه بر چین به دیدار نهایی شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو راه یافتند.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | 106 - Nike WMNS Air Force 1 Shadow "Pastel" - LacollesurloupShops - nike dunks brown white black friday images , CI0919

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو کشورمان که در گروه یک با غلبه بر تیم های دومینیکن و روسیه راهی مرحله یک چهارم شده بود و به دلیل حضور نیافتن آمریکا جواز شرکت در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود، در یک رقابت نزدیک و سخت چین را 19بر18 شکست داد.

در دیگر بازی این مرحله کره جنوبی برابر اسپانیا 21 بر18 پیروز شد تا حریف تیم ملی کشورمان در بازی نهایی شود. دیدار نهایی شامگاه امروز یکشنبه برگزار خواهد شد. دیدار رده بندی را تیم های چین و اسپانیا برگزار خواهند کرد.

از سال 2009 که رقابتهای جام جهانی تکواندو به صورت تیمی برگزار می شود تاکنون سه دوره از رقابتها برگزار شده و در هر سه دوره تیم ملی کشورمان یک پای فینال بوده است.

شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو به میزبانی آروبا با حضور 13 تیم در بخش مردان از روز جمعه آغاز شده و تا امشب  به پایان خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه