دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش 5مدال حاصل کارجوانان کاراته کار بانوان درآسیایی ازبکستان

ورزش

5مدال حاصل کارجوانان کاراته کار بانوان درآسیایی ازبکستان

دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در بخش جوانان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز توسط بانوان ایران ادامه یافت.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | WS327KA - Buy now New Balance 327 SEASONAL CLASSIC - adidas edge lux 120111741 black edition release

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه این رقابتها که کاراته کاران 25 کشور در تاشکند حضور دارند تیم دختران ایران در بخش کاتای تیمی به مدال طلا دست یافت.

در کاتای تیمی 16-17 سال تیم دختران ایران با ترکیب(مائده نصیری پی، مهدیه شکور و پریسا رحمانی) به میدان رفت که در مبارزه نخست اندونزی را 5 بر صفر برد، در مسابقه دوم مقابل قزاقستان هم با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و در فینال 5 بر صفر تیم کاتای ویتنام را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

پریسا رحمانی در بخش کاتای انفرادی 16-17 سال به مدال نقره دست یافت. در همین رده سنی پریسا رحمانی نماینده اندونزی را 3 بر 2 شکست داد، در مبارزه دوم 4 بر یک کاتارویی از مالزی را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریف ژاپنی 5 بر صفر باخت و مدال نقره را کسب کرد.

در وزن 48- کیلوگرم، پریسا وفایی پس از باخت مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 4 بر صفر ، در گروه بازنده به رقابت خود ادامه داد که در این گروه ابتدا حریفی از افغانستان را 8 بر یک مغلوب کرد و سپس 5 بر یک از سد نماینده مالزی گذشت تا به مدال برنز دست یابد.

در وزن 53- کیلوگرم، بهنوش محمدی 6 بر 2 نتیجه ره به نماینده ازبکستان واگذار کرد و در گروه بازنده ها با برد 5 بر صفر مقابل مالزی برنز گرفت.

تیم مردان ایران در رده سنی جوانان هم 2 مدلا طلا، یک مدال نقره ویک مدال برنز کسب کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه