دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش تکواندوی دانشجویان جهان/ کره جنوبی - دوطلا و یک برنز برای دانشجویان ایران

ورزش

تکواندوی دانشجویان جهان/ کره جنوبی - دوطلا و یک برنز برای دانشجویان ایران

برگرفته از همشهری آنلاین

بعد از پایان رقابت‌های پومسه که با کسب چهار مدال نقره برای نمایندگان کشورمان همراه بود، مسابقات مبارزه‌ای آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان که به میزبانی کره جنوبی در جریان است، روز یکشنبه 7 خرداد ماه با کسب دو مدال طلا برای تیم ایران همراه بود تا مجموع مدال های تیم دانشجویان کشورمان به چهار مدال نقره و دو مدال طلا افزایش پیدا کند.

در وزن اول میثم باقری رقابت‌هایش را با پیروزی برابر نماینده عمان آغاز کرد و سپس با برتری برابر حریفانی از چین تایپه و کره جنوبی به دیدار فینال راه یافت و در دیدار نهایی حریف اندونزیایی خود را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و به مدال طلای این وزن رسید.

در وزن چهارم عباس شیخی دور اول را با استراحت پشت سرگذاشت و با پیروزی برابر رقیبانی از ژاپن و چین تایپه به فینال رسید. شیخی در دیدار فینال برابر حریفی از روسیه به نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و دومین مدال طلا را برای کاروان دانشجویی ایران به ارمغان آورد.

در دومین روز رقابت‌های بخش "کیورگی" (مبارزه) تکواندوکاران در دو وزن دوم و ششم به روی شیاپ چانگ رفتند. در وزن دوم رضا صفری دور نخست استراحت داشته و سپس به مصاف نماینده ژاپن رفت که با شکست مقابل وی از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات این روز همچنین با کسب یک مدال برنز مشترک توسط بهزاد ایلخانی برای تیم اعزامی ایران همراه بود. وی در وزن ششم پس از پیروزی برابر حریفانی از روسیه و استرالیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد اما در این مرحله مغلوب ورزشکاری از کره شد و به مدال بزنز مشترک دست یافت.

رقابت‌های بخش مبارزه تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این دوره از مسابقات با حضور 840 تکواندوکار از 53 کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه