پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم دستگیری شکارچیان غیر مجاز در پارک ملی دنا

زیست بوم

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در پارک ملی دنا

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو گروه شکارچی غیرمجاز در دو نطقه پارک ملی دنا دستگیر شدند.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | nike lunar force one hypebeast shoes price guide - Nike Kobe 7 - TransparenciaShops

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو گروه شکارچی غیرمجاز در دو نطقه پارک ملی دنا دستگیر شدند.

جمشیدی عبدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اعلام این که شکارچیان در مناطق «خاریدون» و «میمند» دستگیر شدند، افزود: از این شکارچیان چهار قبضه سلاح شکاری و جنگی مجاز و غیرمجاز کشف ضبط شد.

وی اظهارکرد: از این دو گروه لاشه سه رأس کَل‌وحشی نیز کشف شد و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی دنا شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: این شکارچیان غیرمجاز پنج میلیون و 400 هزار تومان به محیط زیست خسارت وارد کردند که باید پرداخت کنند و جریمه کیفری آنان را دستگاه قضایی مشخص خواهد کرد.

عبدی‌پور تصریح کرد: یک گروه از این شکارچیان اهل استان چهارمحال و بختیاری و سابقه‌دار هستند و قبلا سه اسلحه ژ3 از آنها کشف کرده بودیم و 12 میلیون تومان جریمه نیز پرداخت کردند.

وی ادامه داد: هر گروه از شکارچیان غیرمجاز چهار نفر بودند که ما توانستیم از هر گروه دو نفر را دستگیر کنیم و دو نفر متواری شدند که در حال پیگیری و شناسایی افراد متواری هستیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: در طول چند روز گذشته سال 93 بیش از 15 مورد تخلف زیست‌محیطی در مناطق حفاظت شده استان کشف و ضبط شد که هفت قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز کشف شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه