سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مراسم تشییع پیکر استاد کاتوزیان برگزار شد

خبر

مراسم تشییع پیکر استاد کاتوزیان برگزار شد

مراسم تشییع پیکر استاد کاتوزیان از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، فضل الله موسوی رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، طی سخنانی در این مراسم با بیان این‌که «دکتر کاتوزیان همیشه به فکر خدمت به دانشجویان و مردم بود» گفت: استاد کاتوزیان در طول عمر خود همیشه به فکر سیراب کردن دانشجویانش بود و فضای علمی را با چراغ دانش خود روشن نگهداشت.

وی گفت: کاتوزیان تا آخرین روزهای زندگی خود دست از تدریس برنداشت و امیدوارم شاگردانش راه او را به خوبی ادامه دهند.

همسر دکتر کاتوزیان نیز ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: استاد کاتوزیان هرگز زیر بار حرفی نرفت و خودش می‌گفت که تنها دست یک نفر را بوسیده و آن هم دست استاد سنگلجی بوده است.

وی افزود: تمام زندگی استاد کاتوزیان وقف درس و عشق به شاگردانش بود. وقتی شاگردان زنگ می‌زدند با عشق جواب آن‌ها را می‌داد.

وی هم‌چنین گفت: استاد کاتوزیان دانشکده حقوق را خانه خود می‌دانست و در روزهایی هم که خانه‌نشین شده بود به آن‌جا می‌رفت و می‌گفت مهم نیست که افرادی نمی‌خواهند من در این‌جا باشم.

به گزارش ایسنا، پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم استاد امیر ناصر کاتوزیان به امامت آیت الله سید مصطفی محقق داماد، پیکر «استاد» به سمت مسجد دانشگاه تهران تشییع تا از آن‌جا به بهشت زهرا منتقل و در قطع نام‌آوران آرام گیرد.

بر اساس این گزارش مراسم ختم مرحوم دکتر امیر ناصر کاتوزیان یکشنبه آینده از ساعت 17 تا 19 در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید