پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کارمندان انتقالی میراث فرهنگی در ارگ آزادی مستقر شدند

خبر

کارمندان انتقالی میراث فرهنگی در ارگ آزادی مستقر شدند

کارمندان معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی که مجبور به پذیرش طرح عجولانه رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی شده بودند، اکنون با اعلام شکست این طرح، از شیراز و اصفهان به ساختمان ارگ آزادی تهران برگشتند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | 30 Winter Outfit Ideas to Kill It in 2020 - Best Outfits of Ignited Woman 2019

به گزارش خبرنگار مهر، کارمندان معاونت میراث فرهنگی که مهر ماه سال 89 یا طرح اجباری انتقال کارمندان را قبول کردند و از تهران به شیراز رفتند و یا دور کار شدند و استعفا دادند اکنون به تهران برگشتند و در ساختمان ارگ آزادی مستقر شده اند.

کارکنان معاونت صنایع دستی نیز که بنابر همین تصمیم گیری ها به شهر اصفهان رفته بودند، در هفته اخیر به ارگ آزادی منتقل شدند و در کنار کارمندان معاونت میراث فرهنگی هم اتاق شدند!

کارمندان این بخش از سازمان بعد از مدتها بلاتکلیفی در شیراز و اصفهان درحال جابه جایی کامل از شیراز و اصفهان به تهران و قرارگیری در ساختمان ارگ هستند.

از سوی دیگر کارکنان پژوهشکده میراث فرهنگی نیز که آنها هم به شیراز منتقل شده بودند، در ساختمان اداره معرفی و آموزش سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه