جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر ادامه بارش باران در حداقل 7 استان در نيمه شمالي كشور

خبر

ادامه بارش باران در حداقل 7 استان در نيمه شمالي كشور

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از ادامه بارش باران در حداقل 7 استان در نيمه شمالي كشور خبر داد.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | DQ5091 - nike jordan 1 retro high purple hair color ideas - 041 - Jordan 1 High Zoom Air CMFT Celestine Blue (W)

مهندس عبدالرضا اميدوار شهري روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي بيانگر تداوم بارش باران در شمال غرب كشور و سواحل درياي خزر است كه بر اين اساس تا روز سه‌شنبه در استان‌هاي آذربايجان‌ غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل، زنجان، گيلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مركزي بارش باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.


وي با اشاره به اين كه تا روز پنجشنبه وزش باد و گرد و خاك در شرق و جنوب شرق كشور پديده غالب خواهد بود افزود: همچنين در روز سه‌شنبه به سبب افزايش سرعت باد بر روي عراق، پديده باد و گرد و خاك در جنوب غرب و غرب كشور دور از انتظار نيست. از روز چهارشنبه تا پايان هفته روند افزايش نسبي دما در غالب مناطق كشور رخ خواهد داد.


مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور به ايسنا گفت: بر اين اساس آسمان تهران در روز سه‌شنبه كمي ابري در بعدازظهر افزايش ابر، در ارتفاعات بارش پراكنده و وزش باد خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 26 و 37 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. از سوي ديگر در روز چهارشنبه نيز آسمان پايتخت صاف، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پيش‌بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 27 و 38 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين در روز سه‌شنبه استان خوزستان با حداكثر دماي 49 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين و چهارمحال و بختياري و خراسان جنوبي نيز با حداقل دماي 14 درجه سانتيگراد بالاي صفر خنكترين استان‌هاي كشور خواهند بود.

به گفته مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور دماي هوا در روز چهارشنبه در خوزستان به 50 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه