جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم بارش باران و برف در جاده های کشور

زیست بوم

بارش باران و برف در جاده های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در جاده های کشور خبر داد.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | 113 , BabylinoShops - nike wildwood acg for sale california area board Shadow Amethyst Ash CI0919 - nike air jordans future gold appraise list

به گزارش مهر، سرهنگ رضا سلبی گفت: هم اکنون بارش باران در محورهای ارومیه ، سلماس ، میاندواب ، مهاباد شاهین دژ ، تکاب ،پیرانشهر، اشنویه و در سه راهی سقز در محورایرانخواه ادامه داشته و رانندگان برای ادامه مسیر در این محورها باید با سرعت مجاز رانندگی کنند.

وی ادامه داد: بارندگی شدید از صبح امروز موجب ترافیک سنگین و کندی تردد وسایل نقلیه در برخی محورهای استان فارس از جمله شیراز - بوشهر ، شیراز – اصفهان ، سروستان – فسا و قائمیه – گچساران و شیراز - سپیدان شده است .

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با توجه به بارش برف در محورهای نجف آباد به داران ، داران به الیگودرز ، داران به سه راهی دامنه ، شهرضا به سمیرم ، سمیرم به یاسوج ، چادگان به داران و چادگان به سه راهی سد در استان اصفهان، رانندگان باید با زنجیرچرخ تردد کنند. ضمن اینکه بارش باران در بیشتر محورهای ارتباطی استان اصفهان از جمله اصفهان- میمه- دلیجان، نطنز- کاشان- قم، نایین- اردستان و اصفهان- نایین ادامه دارد.

سلبی در خصوص ممنوعیت تردد در جاده های شمالی کشور نیز همزمان با تاسوعا و عاشورا گفت:از ساعت 6 صبح تا 24 شب تردد کامیون ها و تریلرها به اسثتنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز و کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در محور فیروزکوه ممنوع است. همچنین تردد از رودهن محدوده مشاء به آمل از ساعت 12 ظهر تا 24 ممنوع و از ساعت 13:30دقیقه تا 12 شب از آب اسک تا رودهن یکطرفه است.
 
وی با اعلام اینکه ماموران پلیس راه اجازه تردد بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرپرخ را در محورهای کوهستانی و برف گیر نمی دهند،تاکید کرد: ماموران پلیس راه از مبدا اقدام به کنترل تجهیزات زمستانی خودروها می کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه