شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بحرین مغلوب ایران موفق شد

ورزش

بحرین مغلوب ایران موفق شد

تیم بسکتبال نوجوانان بعد از ناکامی از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، دیدار مقابل بحرین در مرحله تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم این مسابقات را با پیروزی به پایان رساند. این در حالی است که تیم کشورمان در مرحله دوم این مسابقات مغلوب بحرین شده بود.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Footwear NIKE - nike air zoom super bad ii white gold 41mm - Sneakers - DialadogwashShops - W Air Max 2090 CT190 700 Barely Volt/Black/Atomic Pink - Low shoes , Women's shoes

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و بحرین در مرحله تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 15 امروز پنجشنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد که طی آن بسکتبالیست‌های نوجوان کشورمان با نتیجه 79 بر 56 مقابل حریف به پیروزی دست یافتند.


این پیروزی در حالی برای شاگردان علی توفیق به دست آمد که آنها پیش از این و در مرحله دوم مسابقات با نتیجه 50 بر 70 مغلوب بحرین شده بودند.


تیم بسکتبال نوجوانان در حالی مقابل بحرین در مرحله رده‌بندی تیم‎های پنجم تا هشتم به برتری دست یافت که پیش از این نتیجه دیدار برابر کره‌جنوبی (مرحله مقدماتی)، چین و بحرین (مرحله دوم) و فیلیپین (مرحله یک چهارم نهایی) را واگذار کرده بود و تنها در دیدار با مالزی و تایلند (مرحله مقدماتی) و سوریه (مرحله دوم) به پیروزی دست یافته بود.


در هر صورت تیم بسکتبال نوجوانان با پیروزی مقابل بحرین در دیدار امروز، روز جمعه آخرین دیدار خود در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را برای تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم و ششم و مقابل کره‌جنوبی برگزار خواهد کرد. کره‎ای‌ها امروز در نخستین دیدار برای تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم با نتیجه 88 بر 75 موفق به شکست قزاقستان شد.


بدین ترتیب روز جمعه و پیش از دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی، دو تیم قزاقستان و بحرین هم برای تعیین رده‌بندی تیم‌های هفتم و هشتم به مصاف هم می‌روند.


کره‌جنوبی در حالی به عنوان آخرین حریف ایران در سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی تعیین شده است که در مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز با بسکتبالیست های نوجوان کشورمان همگروه بود.


نهمین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی به پایان می‌رسد. برنامه این دیدارها به این شرح است:


مرحله نیمه نهایی


* چین - ژاپن
* چین‌تایپه - فیلیپین


امروز و در آغاز نهمین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا دو دیدار برای تعیین رده‌بندی تیم‌های نهم تا دوازدهم برگزار شد که طی آن هند با پیروزی 81 بر 67 مقابل سوریه به عنوان یازدهم دست یافت و مالزی نیز در مصاف با اردن 86 بر 80 پیروز شد و در رده نهم قرار گرفت. تیم‌های سوریه و اردن نیز با متحمل شدن شکست در این دیدارها به ترتیب به عنوان‌های دوازدهم و دهم بسنده کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه