شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش سقوط بسکتبال ایران در جدول رده‎بندی

ورزش

سقوط بسکتبال ایران در جدول رده‎بندی

دومین روز از چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران به دلیل استراحت در این روز با سقوط در جدول رده‎بندی مواجه شد.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

به گزارش مهر، چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا روز شنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم در توکیو ژاپن پیگیری شد. در این روز از مسابقات و از گروه A تیم لبنان که مدافع عنوان قهرمانی است و در روز نخست بازی‌ها هم ماکائو را با ۶۹ اختلاف امتیاز شکست داده بود، در مصاف با فیلیپین متحمل شکست شد.

در دیگر دیدار این گروه ماکائو در دیدار برابر ازبکستان متحمل دومین شکست خود شد. از گروه B این رقابت‎ها هم دو دیدار برگزار شد که طی آن ژاپن مقابل تایوان پیروز شد و قطری‌ها هم موفق به شکست هند شدند. نتایج دیدارهای روز دوم رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا به شرح زیر است:

گروه A
* ازبکستان ۸۱ - ماکائو ۶۱
* لبنان ۶۸ - فیلیپین ۷۸

گروه B
* قطر ۸۴ - هند ۶۳
* ژاپن ۹۰ - تایوان ۷۸

در روز دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا تیم ملی ایران در گروه B با قرعه استراحت روبه‌رو بود. به همین دلیل در پایان دیدارهای این روز از رقابت‌ها با سقوط مواجه شد. شاگردان بچیروویچ که در پایان روز نخست مسابقات صدرنشین شده بودند، روز گذشته دو پله سقوط کردند و جای خود را به ژاپن دادند که در دوره پیشین این رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در گروه A نیز صدر جدول رده بندی در اختیار یکی دیگر از نمایندگان شرق آسیا یعنی فیلیپین است. جدول رده بندی تیم‎های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا در پایان روز دوم به شرح زیر است:

گروه A
۱- فیلیپین (یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۲- لبنان (یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۳- ازبکستان (یک برد، بدون باخت، ۲ امتیاز)
۴- چین (یک برد، بدون باخت، ۲ امتیاز)
۵- ماکائو (بدون برد، ۲ باخت، ۲ امتیاز)

گروه B
۱- ژاپن (۲ برد، بدون باخت، ۴ امتیاز)
۲- قطر (یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۳- ایران (یک برد، بدون باخت، ۲ امتیاز)
۴- هند (بدون برد، ۲ باخت، ۲ امتیاز)
۵- چین تایپه (بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)

چهارمین دوره رقابت‎های بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز سوم پیگیری می‌‎شود. در این روز از رقابت‎ها تیم ملی ایران به مصاف قطر می‌رود که از دو بازی گذشته خود صاحب یک برد و یک باخت شده است. برنامه دیدارهای روز سوم به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۶ شهریورماه

گروه A
* فیلیپین - ازبکستان
* چین - لبنان

گروه B
* هند - چین تایپه
* ایران - قطر

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا که از ۲۴ شهریورماه در ژاپن آغاز شد و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت. در پایان این رقابت‎ها تیم قهرمان سهمیه شرکت در رقابت‎های جام ملت‎های ۲۰۱۳ مردان آسیا را کسب می‎کند.

سه دوره ابتدایی رقابت‎های بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا با نام جام استانکوویچ برگزار شد و به ترتیب با قهرمانی تیم‎های قطر، اردن و لبنان به پایان رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه