شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بسکتبال جام آسیا در چین؛ جمشیدی امتیازآورترین و موثرترین بازیکن شد

ورزش

بسکتبال جام آسیا در چین؛ جمشیدی امتیازآورترین و موثرترین بازیکن شد

در جریان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن محمد جمشیدی عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | LacollesurloupShops - Nike Dunk Low Disrupt 2 "Malachite" - black purple jordan 13 , 001 - DH4402

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام آسیا امروز پنجشنبه در ووهان چین برگزار شد و با برتری 75 بر 60 ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

محمد جمشیدی، یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران در این دیدار بود که در نهایت عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکن زمین را هم به خود اختصاص داد. این بازیکن اگرچه در ترکیب اولیه ایران قرار نداشت اما در مجموع 31 دقیقه و 31 ثانیه حضور در زمین 26 امتیاز به دست آورد و تاثیرگذاری 21 هم در پیروزی تیم ملی ایران داشت. جمشیدی موفق یک ریباند هم در کارنامه امروز خود به ثبت رساند.

حامد حدادی هم که مقابل اردن 24 دقیقه و 52 ثانیه بازی کرد موفق به کسب 14 امتیاز شد و 10 ریباند هم داشت. تاثیرگذاری حدادی 16 بود.

در ترکیب تیم ملی اردن اما رشیم رایت و الداری امتیازآورترین بازیکنان تیم‌شان بودند. هر یک از این بازیکنان موفق به کسب 14 امتیاز برای اردن شدند ضمن اینکه به ترتیب 3 و 8 ریباند هم داشتند.

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال با پیروزی برابر اردن به عنوان دومین تیم بعد از چین‌تایپه به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاپ آسیا صعود کرد. ملی‌پوشان ایران روز جمعه در این مرحله از مسابقات به مصاف برنده دیدار تیم‌های فیلیپین و هند می‌روند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه