جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم رهاسازی 8 بهله پرنده شکاری در استان قم

زیست بوم

رهاسازی 8 بهله پرنده شکاری در استان قم

رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم گفت: طی روزهای گذشته 6 بهله دلیجه و 2 بهله سارگپه پس از تیمار و نگهداری، در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا عابدی مقدم با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات گسترده برای حراست از گونه‌های جانوری در استان گفت: این اداره کل ضمن نظارت و پایش مستمر خرید و فروش جانوران وحشی در سطح شهر قم، همکاری و مشارکت مناسبی با شهروندان جهت تحویل گونه های جانوری دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر 6 بهله دلیجه و 2 بهله سارگپه از متخلفین کشف و یا توسط دوستداران طبیعت به این اداره کل تحویل شده است، اظهار داشت: این پرنده های شکاری بومی استان قم پس از

تیمار و نگهداری در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در زیستگاه اصلی خود در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان رهاسازی شدند.

رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: امیدواریم با فرهنگسازی و افزایش حساسیت عمومی جامعه نسبت به گونه های گیاهی و جانوری و زیستگاههای طبیعی، در محیط زیستی پاک و سالم از مواهب الهی هرچه بیشتر بهره‌مند شویم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه